5 hónapig gyúrtam most szeretnék valamilyen fehérjét szedni. Milyent ajánlotok?
Figyelt kérdés
Valami hasznos tanácsok mert még kezdő vagyok ebben a témában. Azt inkább edzés után érdemes szedni? Napi hány gramm protein kell? Mennyi időn belűl láthatok változást?2011. máj. 26. 18:23
1/6 TOMAtm válasza:
gondolom tömeget szeretnél elsősorban.arra a whey gainer edzés utánra,estére meg valami jó minőségű fehérje,cytopro vagy 100 whey pro.
2/6 anonim válasza:
mark86
TOMAtm! már nem sokáig lesz cytogen mert megszűnt a gyártása!helyette full force van ami nevetséges! keress rá! nézd meg az ár/érték arányokat proteinben meg tömn-ben is!
3/6 anonim válasza:
Teljesen mindegy, hogy milyen márkájú fehérjét szedsz ha az jó minőségű és ellenőrzött forrásból származik. Testsúlykilogrammonként 2-3 g fehérje elég, tehát pl 70 kg vagy akkor 140-210 gramm. Ezt kell napi 5-6 étkezésben bevinni. Szerintem egyébként érdemes pl. a body.builder.hu oldalon körülnézni...
4/6 anonim válasza:
Ja, és az idő... Hát nem két nap alatt az biztos! Sok mindentől függ (edzésterv, egyéni adottságok, stb) de ez bizony hónapokban, sőt években mérhető...
5/6 TOMAtm válasza:
kösz mark86 az infót,valóban megszűnik.sajnálatos,mert ár/érték arányban nagyon kedvező volt(sok évig kajoltam).
ez a full force valóban elég műnek tűnik már a csomagolás is(ezmiez a zacskós kiszerelés?WTF),a beltartalom sem valami bíztató,olcsó-szagú a termék.
6/6 anonim válasza:
FF-től most kreatint vettem én, vagyis dobták utánam tesztelni, de kb az, mint a biotech monohidrátja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.