Nyilvánosságra hozhatok egy céggel való emailezést illetve facebook messenger üzengetést?
Lenne egy sztorim ami odáig fajult hogy beküldöm homárra.
Én ezt elmondtam a cégnek, azonban csak annyit mondtak hogy tegyem, mivel levéltitkot fogok megsérteni, a gatyámat is leperlik.
Namost ha ez így van, akkor hogy lehet hogy minden 2. homár sztoriban ott vannak a levelezések? Max a személyes adatokat, nevek, telszám takarják ki, de azt hogy az xy cég szidta a vevőt és hasonló finomságok, sőt a levél teljes egésze nevek és hasonlók nélkül láthatóak, hogy lehetséges ha ez levéltitoknak számít?
A cég nem magánszemély, nem magánlevelezést folytattál, hanem egy reklamációt bonyolítottál, aminek az intézése akár közérdeklődésre is szolgálhat.
Ha ennek a feltárása titkos lenne, akkor nem lennének a neten cégeket, árukat, szolgáltatásokat minősítő oldalak, amik a jövőbeni vásárlók tájékoztatását szolgálják.
Akkor nem fordulhatnál a Fogyasztóvédelemhez, vagy a Békéltető Testülethez sem, mert ezeket ott is be kell mutatni. Bemondásra sajnos vagy szerencsére, nem mennek a dolgok.
Én azért óvatosan bánnék az ilyesmivel!!
Sok mindentől függ!
Ha a cég be tudja bizonyítani, hogy a levelezésednek az volt a célja, hogy szándékosan rossz hírét keltsd, akkor valóban inged-gatyád rámehet!
Ugyanis sérelmek esetén vannak jogorvoslati lehetőségek (felügyeleti szerv, békéltető testület, fogyasztóvedelem, stb.)
Amennyiben ezeket kihagytad, akkor nem lesz nehéz bebizonyitania a cégnek, hogy a nyilvánosságra hozatal a jó hírnév megsértésére irányult.
"Akkor nem fordulhatnál a Fogyasztóvédelemhez, vagy a Békéltető Testülethez sem, mert ezeket ott is be kell mutatni. Bemondásra sajnos vagy szerencsére, nem mennek a dolgok."
Kissé más a helyzet aközött, hogy egy hatóságnak átadsz bizonyítékot, és aközött, hogy nagy nyilvánosság előtt valakinek a rossz hírét kelted.
"Namost ha ez így van, akkor hogy lehet hogy minden 2. homár sztoriban ott vannak a levelezések? "
Nem ismered a sztroik UTÓÉLETÉT, azaz hogy nem született-e néhány esetben tényleg per a homár cikkből...
"de azt hogy az xy cég szidta a vevőt és hasonló finomságok"
Nem a cég, hanem a cég alkalmazottja szidta a vevőt... Ez szintén elég nagy különbség.
#4
"Nem a cég, hanem a cég alkalmazottja szidta a vevőt... Ez szintén elég nagy különbség."
A cég alkalmazottja, munkaidősben, cégügyekben a céget képviseli, ő a cég.
Vagy szerinted a CÉG mint fogalom, hogy tudná szidni a vevőt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!