Ha az ügyfélköröből kitörlök egy ügyfél adatait, mert ő azt kérte, akkor nekem azt el kell tárolnom egy másik adatbázisban? (GDPR)
Figyelt kérdés
Főnököm ügyvéddel egyeztetés után azt állítja, hogy ha egy ügyfél kéri az adatai törlését, akkor azt ki kell szedni az adatbázisunkból, de át kell tenni egy másik adatbázisba, aminek az a neve, hogy törölt ügyfelek, mert csak ezzel tudjuk bizonyítani, hogy tényleg kitöröltük őt.
Szerintem ez hülyesség, átolvastamöa GDPR rendeletet és semmi ilyen nem szerepelt benne.
Kinek van igaza, tényleg el kell tárolni az adatokat csak máshol?
2019. márc. 23. 12:35
1/2 anonim válasza:
Azzal tudod bizonyítani hogy törölve van ha nincsennek ott az adatot. Ha nincsennek ott az adatok akkor egyértelmű, hogy törölted.
Ha átrakod egy másik adatbázisba akkor nincs kitörölve.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi, én is így gondoltam!
2019. márc. 23. 16:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!