Milyen jogi lehetőségeim vannak, ha sem a Telekom sem az Intrum nem korrekt velem?
A Telekom rossz számlázási címet állított be a rendszerükben 2014-ben. 2 számla nem lett kifizetve, ez kb 4 ezer ft-t jelent.
(A szerződés a nevemen volt az albérletben, mikor onnan elköltöztem atirattuk más nevére. Az utolsó nevemre szóló számla + végszamla nem lett kifizetve)
A tartozásomat megvette az Intrum.
Ők több mint 4 évig nem kerestek - állítólag az albérlet címére mentek a levelek nekem.
A Telekomtól téves adatokat kaptak rólam, ezért csak 2019-ben szereztem tudomást a 2014-es tartozásról.
A számlareklamációt nem vizsgálja a Telekom, mert már nem állunk szerződésben. Számlamásolatot nem kapok. Sem az Intrum sem a Telekom nem küldi el a korábbi felszólító leveleket.
A 2014-es aláírt Telekomos szerződésem megvan, abba megadtam az elérhetőségeimet, de azon a címen és telefonszámon nem kerestek.
Az Intrum által követelt kezelési költséggel nem értek egyet, nem szándékozom kifizetni.
A számlák összegét kifizetném, de ebbe nem egyezik bele az Intrum.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!