Emag termékvisszaküldés, nem kaptam visza a termék árát 14 napon belül? Mit tehetek?
Még jan. 15-én jött egy futár, hogy a terméket visszavigye (egyébként elvileg erről is tájékoztatniuk kellett volna, a futá pedig egyszercsak beállított, de szerencsémre otthon voltam).
Szóval jan.22-én kaptam emailt arról, hogy visszaérkezett a raktárba, lecsekkolják stb ugye. Na és van ez a mondat az Emag oldalán a 30 napos termékvisszaküldésnél:
"Az eMAG a vételárat a terméknek a raktárba érkezéstől számított 14 napon belül fizeti vissza."
Ez a 14 nap az 14 nap nem?
Mármint nem munkanapra 'gondolhatnak'? Ugyebár szerintem ez nyilvánvalóan nem mindegy. De nem munkanapot írnak. Így aztán ma van (szerintem) az utolsó nap míg megérkezhetne az ára a számlámra a terméknek. Gondoltam holnap írok nekik egy emailt, ha ma nem történik semmi.
Szerintetek jól gondolom vagy hogy vannak ezek a napok?
Nem szeretném, hogy ezzel anyagilag károsítsanak. Mit lehet tennem esetleg?
(Ja és nem pá ezer forintról van szó, hanem közel 90 ezerről)
A segítségeket köszönöm.
Ha nem írják, hogy munkanap, akkor naptári napról van szó.
E-mail, vagy telefon menjen. Az utóbbi annyival jobb, hogy ott garantáltan lesz visszajelzésed, azonnal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!