Érdemes-e segítséget kérni e-mailban? Kielégítő választ kaphat-e valaki? Illetve fizetni kell-e érte?
Ez attól függ kitől és miben kérsz segítséget.
Ha információra van szükséged vagy éppen nem tudod kihez kell pontosan fordulnod a problémáddal csak egy e-mail címed van az adott hivatalhoz vagy céghez, akkor lehet, hogy nem kapsz rá választ vagy csak annyit, hogy kihez fordulj a kéréseddel. Nekem még eddig mindig segítettek ha e-mail-ben fordultam kérdéssel valahová, de nem volt túl sok alkalommal, tehát nem mérvadó.
Azonban ha olyan segítségre gondolsz, hogy bajban vagy és orvos vagy rendőr kellene sürgősen, akkor nem jó megoldás. Lehet, hogy csak sokára veszik észre. Ilyenkor a telefon a biztos, mert azt is rögtön tudod ha nem vették fel.
De nem fizetős az e-mail-ben kért segítségre a válasz, csak ha kifejezetten úgy hirdetik meg. Akkor általában előre kell valamennyi pénzt átutalni vagy befizetni és akkor kapod meg a választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!