Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Webshop rendelés utáni elállás...

Webshop rendelés utáni elállásnál a postaköltséget is vissza kell téríteniük?

Figyelt kérdés
Úgy tudom, hogy csak a visszaküldés költségét kell állnia a vásárlónak

2018. júl. 27. 10:57
 1/7 anonim ***** válasza:
54%
Mért kéne?
2018. júl. 27. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

2014

"A vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy naptári napon belül kell visszatérítenie a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (például postaköltség). Ha azonban a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket."


[link]

2018. júl. 27. 11:06
 3/7 A kérdező kommentje:
Azért mert a vásárlónak így kétszeres postaköltsége keletkezik. Ami eléggé frusztráló tud lenni főleg akkor , ha direkt küldtek neki rossz terméket.
2018. júl. 27. 11:08
 4/7 A kérdező kommentje:

2017

[link]


"7. Ki viseli a visszaküldött termék postaköltségét?


A kiszállítás postaköltsége az értékesítőt terheli, ezért elállás esetén visszajár a vásárlónak a postaköltség is, ha a webáruház által felkínált szállítási módok közül választottunk. Amennyiben extra szolgáltatást kértünk a szállítással kapcsolatban természetesen ilyen esetben is élhetünk az elállás jogával, de jó ha tudjuk, hogy a webáruház ilyenkor nem köteles az általunk megfizetett teljes összeget visszafizetni a részünkre, hanem csak a termék vételárát és a „sima” kiszállítás díját.


Amennyiben elállunk a vásárlástól a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül, úgy a termék visszaküldésének költségét a fogyasztó viseli, hacsak a webáruház ezt kifejezetten nem vállalta át."

2018. júl. 27. 11:11
 5/7 anonim ***** válasza:
91%

Ha rossz terméket küldtek, a visszaposta fíját is meg kell téríteniük

Mi s pontos sztori, melyik webáruház?

2018. júl. 27. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Itt is erről írnak:

[link]

2018. júl. 27. 13:05
 7/7 anonim ***** válasza:

5#: Az elállás és a hibás teljesítés - rossz termék - két különböző dolog!!


Elállás esetén a visszaküldés postaköltsége a vevőt terheli. De nekem volt ahol a vásárláskori vételárat küldték csak vissza és a postaköltséget nem.

2018. júl. 28. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!