Webshop rendelés utáni elállásnál a postaköltséget is vissza kell téríteniük?
2014
"A vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy naptári napon belül kell visszatérítenie a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (például postaköltség). Ha azonban a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket."
2017
"7. Ki viseli a visszaküldött termék postaköltségét?
A kiszállítás postaköltsége az értékesítőt terheli, ezért elállás esetén visszajár a vásárlónak a postaköltség is, ha a webáruház által felkínált szállítási módok közül választottunk. Amennyiben extra szolgáltatást kértünk a szállítással kapcsolatban természetesen ilyen esetben is élhetünk az elállás jogával, de jó ha tudjuk, hogy a webáruház ilyenkor nem köteles az általunk megfizetett teljes összeget visszafizetni a részünkre, hanem csak a termék vételárát és a „sima” kiszállítás díját.
Amennyiben elállunk a vásárlástól a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül, úgy a termék visszaküldésének költségét a fogyasztó viseli, hacsak a webáruház ezt kifejezetten nem vállalta át."
Ha rossz terméket küldtek, a visszaposta fíját is meg kell téríteniük
Mi s pontos sztori, melyik webáruház?
5#: Az elállás és a hibás teljesítés - rossz termék - két különböző dolog!!
Elállás esetén a visszaküldés postaköltsége a vevőt terheli. De nekem volt ahol a vásárláskori vételárat küldték csak vissza és a postaköltséget nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!