Ha az osztrákok tiltják a fedélzeti kamerát akkor hogyan bizonyítok be kétes szituációs balesetet?
Mondjuk volt rá példa ( nem velem szerencsére ) megy az autó 50-el megelőzi egy gyorsabb autó majd mind sárga lesz a lámpa közben a gyors gyerek satuzik amikor épp megelőzi a 50-el haladó autót és az 50-el haladó autó belerongyol hátulról a gyors gyerekbe. Rendőr kijött és a gyors gyereknek adott igazat. Ha lett volna fedélzeti kamerája az 50 haladó autónak mindjárt más lett volna a szitu.
Nos, osztrákoknál ilyen történne velem, és mondjuk egy osztrák jön be elém én belemegyek és mindezt felveszi a kamera akkor kétszeresen szívom meg, 1 a kamera miatt 2 mivel kivételezik mindenki még én leszek kihozva hibásnak.
Ilyenkor mi a teendő? Félek Ausztrián át menni ezért.
Fejkamera ilyenkor használható? Mint a youtube-s videósok szokták fejkameraként használni. Az még sem fedélzeti és nem effektív az utat rögzíti, lehet hogy épp egy tejfölt videózok és pont akkor történik a baj amit persze rögzítek. Ezt így engednék ezek ?
Ne hülyéskedj már, és mikor nem volt kamera? Majd kiderül - vagy nem - hogy mi történt pontosan, lehetnek tanúk, vannak arra eljárások, hogy megállapítsák, ki volt a hibás.
Ezért félsz átmenni Ausztrián? Én kb. több százszor átmentem kamionosként, 2 millió felett vezettem és soha nem volt fedélzeti kamerám.
Az eszem megáll, egy mai autós GPS és fedélzeti kamera nélkül a hetipiacra nem mer már elmenni.
" mivel kivételezik mindenki még én leszek kihozva hibásnak"
Akinek üldözési mániája van,az ne vezessen autót!
"Rendőr kijött és a gyors gyereknek adott igazat. Ha lett volna fedélzeti kamerája az 50 haladó autónak mindjárt más lett volna a szitu."
Nem lett volna más, csak nem ismered a KRESZt. A kamera kb lófaszon se változtat.
MEg kell tanulni vezetni és ez NEM CSAK az autó kezelését jelenti, hanem a közlekedési helyzetek felmérését is.
1. A legtöbb közlekedési lámpánál elég jól fel lehet mérni, mikor fog sárgára/pirosra váltani és ilyen esetben nem ötvennel megyek a lámpáig, hanem már elötte hagyom az autót kigurulni és így lassítok, és akkor szóba sem jön a lámpánál nagy fékezés.
2. Ha egy keresztezödéshez közel a megengedett sebességhatár közelében autózva valaki nem akar elözni, akkor nem nyomom tovább a gázt, hanem lassítok, mert várható, hoyg az illetö fékezni fog. Ha hatulról mégy bele valakibe, akkor mindig te vagy a hibás, mert nem a közlekedési helyzetnek megfelelö sebességgel haladtál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!