Kérhetek kártérítést, ha a BKK/Volán/MÁV késik, és az a munkám rovására megy?
Illetve, másik esetben, ha a csomagom megsérült, vagy elázott az adott jármű hibái miatt (elhasználódott lengéscsillapító, rossz szigetelés stb.)
Kérem ne azt válaszoljátok, hogy "vidd ölbe a táskád" és hasonlók.
Engem konkrétan az érdekelne jogilag, hogy ha a cég nem az elvárt módon végzi a szolgáltatásnyújtást, akkor tehetek e olyan panaszt, ami a végén valami kompenzációval is jár?
1. Nem, de kaphatsz igazolást a késésről, amit a munkáltatónak el kell fogadnia. Persze nem ment fel az alól, hogy valami más módon eljuss a munkába.
2. Lehet biztosítást kötni a csomagra. De ezen túlmenően a feladó kötelessége, hogy megfelelő védelemmel lássa el. És a kristálypohár-készletet ne csak belebassza valami zacskóba, majd úgy feladja.
Bocs, csomagnál azt hittem postára gondolsz.
Amúgy van közlekedési társaságnak utasbiztosítása, de nem fog mindent állni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!