Hogyan intézzem a 14 napos elállást online rendelés után ha hibás terméket kaptam?
Rendeltem online egy hálózati eszközt kb. 40 ezer forint értékben és kipróbálás során kiderült, hogy hibásan működik.
Nem szeretnék a garanciás ügyintézéssel és a hosszas, gyakran be sem tartott határidőkkel vacakolni, inkább élnék a 14 napos elállási joggal.
Az lenne a kérdésem, hogy ilyenkor jó ötlet-e jelezni az eladónak, hogy hibás a termék? Abból a szempontból biztos jó, hogy akkor feltehetőleg nem adja el másnak. De én attól félek, hogy ha jelzem neki, akkor esetleg garanciális ügyként fogják majd kezelni és nem pedig vásárlástól elállásként.
Megtörténhet ilyen, hogy hibás termék esetén nem élhetek az elállási joggal és végig kell szenvedni a garanciális hercehurcát? Jobb lenne eltitkolni, hogy hiba miatt küldöm vissza, vagy nyugodtan elmondhatom?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!