Mennyi ideig ülhetnek egy cégnél egy garanciába visszaküldött alkatrészen?
A sztori a következő: rendeltem egy PC alaplapot. Hamar megérkezett, kipróbáltam, minden pöpec, beüzemeltem. Körülbelül egy óra múlva, rendeltetésszerű használat közben kikapcsolt, azóta nem lehet bekapcsolni. Még aznap jeleztem a kereskedő cégnek a garanciás igényemet, az igénybejelentést követő munkanapon önköltségen postára adtam a hibás terméket.
Azóta eltelt két hét, és érdemi információt nem kaptam. Többször is próbáltam már email-ben érdeklődni a garanciás ügymenettel kapcsolatban, ám minden alkalommal csak azt a mellébeszélést küldték vissza, hogy "bevizsgálás alatt van".
A cég weboldalán az is szerepel, hogy amennyiben a vásárlást követő 72 órán belül hibásodik meg a termék, úgy cseregarancia van rá. Ezt is próbáltam kérvényezni, de elutasították, arra hivatkozva, hogy a szerviz nem jelzett vissza.
Üzleti célra vásároltam a terméket, minden egyes nap nélküle anyagi kiesést okoz nekem.
Lassan már ott tartok, hogy jobban jártam volna, ha a visszaküldés helyett inkább rendelek még egyet...
Meddig kell még várnom, milyen jogi lehetőségeim vannak, ha a helyzet továbbra is változatlan marad?
Az építő jellegű válaszokat előre is köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!