Trafó1 kérdése:
Kihez lehet fordulni?
Figyelt kérdés
Vettem egy headset-et normál használat mellett eltörött a műanyag fejpánt két hónap alatt , vissza lett küldve a boltba (netes) , azok elvitték a nagykerbe ahonnan ők kapják, a nagyker azt mondta ez nem garanciális mert normál használat mellett nem törhetett volna el, a boltos elküldte a gyártónak (rendes volt) , hogy ők adjanak rá minősítést mert nem fogadta el a nagyker válaszát. Várjuk a gyártó válaszát. Kinek kellett volna kicserélni, vagy kifizetni az árát, én a boltostól vettem, vele állok szerződéses viszonyban ( gondolom én) miért nekem kell várnom a végeredményt, miért nem a boltos küzd a nagykerrel miután nekem vagy vissza adta a pénzt vagy cseredarabot adott, jogilag, hogy van ez??2017. jan. 26. 19:11
1/1 anonim válasza:
Azért működik így, mert a vevőnek nincs mindig igaza.
Te sem akarod lenyelni a kárt, amit nem te okoztál, de a kereskedő sem akarja, ha mégis te okoztad...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!