Van olyan futárcég, akinél van lehetőség átvétel, fizetés után jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben az árú (nem a csomagolás) sérült?
Ugye hozzák és képünkbe tolják a papírt hogy írjuk alá hogy sérülés nélkül vettük át.
Eddig nekem sem az MPL, sem a GLS, sem a Sprint nem engedte, azaz nem várta meg hogy átvétel, fizetés után az ő jelenlétébe gyorsan kibontsam, hogy nem-e sérült a belseje. Mindeközben minden webshopnál ott van a figyelmeztetés, hogy ha a sérülést nem jelezzük átvételkor, nincs reklamáció.
Most a futárcégek hibáznak, vagy a webshopok írják ki jogtalanul?
# 2/2
Igen igazad van, bár nem átvétel és fizetés előtt, hanem után van jogom, csak nem tartják be.
Az a baj ha mindig ezt csinálnám, sose tudnék átvenni semmit :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!