Vissza lehet vonni egy megrendelést egy termékre, ha már a futárszolgálatnál van, de ők egyszerűen nem képesek olyankor kihozni, amikor át tudom venni?
Figyelt kérdés
2016. szept. 2. 15:44
1/3 anonim válasza:
Nekem is ez a gondom mindig, volt olyan hogy nem tudtam átvenni, mert a futár kerek perec kimondta, hogy ő márpedig ide csak 8-10 között szállít.
Ezzel az a gond hogy én iskolába járok, nem vehetek ki még egy nap "szabit" sem.
A termék visszament a webshophoz, ők nem írtak, bár én megírtam utána hogy miért nem tudtam átvenni.
Amúgy mostmár csak PickPack pontra rendelek cuccot, a webshopok 80%-ban már elérhető ez a szállítás.
Máskor tedd te is ezt.
2/3 anonim válasza:
Van egy rendelési szerződésed.Ebben írnak az elállási jogról is,illetve annak feltételeiről.Telefonon vagy email-ben felkeresheted az ügyfél vagy vevőszolgálatot is.Próbáld megkérni őket,hogy keressenek egy rugalmasabb szállítót.
3/3 anonim válasza:
Szerintem nem. Én nem rendelek olyantól, aki nem szállít átvevő pontra, lassan egyre több webáruház rájön talán, hogy vevőket veszít, ha a 2.000Ft-os futárt erőlteti minden más alternatíva nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!