Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Milyen lépéseket tehetek?

Milyen lépéseket tehetek?

Figyelt kérdés
A szolgáltató kiküld egy csekket, de én azt később kapom kézhez mint a rajta lévő fizetési határidő. Tehát esélyem sincs időben befizetni. Ilyenkor mit tehetek? Azon kívül hogy panaszt teszek a szolgáltatónál aki 30 napon belül válaszol.
2016. aug. 24. 14:53
 1/7 anonim ***** válasza:

Nekem nem a panasztétel jutna először eszembe, hanem, hogy másnap befizetem.

Semmi értelme ilyen piti dolgokon hosszasan rugózni. Az életben ennél sokkal fontosabb dolgok is vannak, azzal kéne foglalkozni.

Ha néhány nappal később fizettem be néha, mikor így jártam mint te, sosem pampogott senki a szolgáltatótól, hogy ejnye-bejnye. Szerintem kisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy ezzel foglalkozzanak.

2016. aug. 24. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Nem kéne ilyeneken rugózni? És akkor a késedelmi kamatot is nyeljem le vagy kifizeted helyettem?! Nekem minden forint számít és elég igazságtalan hogy a szolgáltató vagy a posta hibája miatt én fizessek.
2016. aug. 24. 15:29
 3/7 A kérdező kommentje:
Egyébként pedig már az is késő ha ma befizetem, mert már 15 napja be kellett volna fizetni, de a levél csak ma jött a csekkel.
2016. aug. 24. 15:30
 4/7 anonim ***** válasza:
Csoportos díjbeszedés?
2016. aug. 24. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
A Posta nem tudná igazolni a kézbesítés dátumát? A pecséten milyen időpont szerepel?
2016. aug. 24. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
76%
Átállsz 21. századi módszerekre és elfelejted az idejétmúlt csekkezést. Átutalás, csoportos beszedés, van bőven lehetőséged. Nem kell megijedni a bankkártyáktól.
2016. aug. 24. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Aki a kis dolgokat lenyeli, azokat használják ki legelőször. Igen is utána kell járni, mindenkire vonatkoznak szabályok, határidők, a kis ember ha hibázik rögtön rászáll mindenki, a cégek meg vissza élnek az emberek tudatlanságával. Én azt javaslom, hogy a szolgáltatót tájékoztasd a helyzetedről, és kérd, hogy valami megoldást találjatok erre.
2016. aug. 26. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!