Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha egy cégtől vásároltam egy...

Ha egy cégtől vásároltam egy laptopot, ami nem magyar lokalizáltságú (se a gép, se a billentyűzet), de a cég honlapján az volt feltüntetve, hogy a billentyűzet magyar, akkor ebben az esetben lehet valamit tenni?

Figyelt kérdés
Körülbelül 6 hónapja vettem egy gépet az egyik magyarországi cégtől. Kezdettől fogva koptak a billentyű gombjai, ezért elvittem egy hivatalos szervizbe. Ott tájékoztattak, hogy a gép nem magyar lokalizáltságú és ők ezért nem tudnak mit tenni . Maga a cég értesített, hogy ők szívesen intézik a garanciát, de akkor se tájékoztattak megfelelően a gép származását illetően. Reklamálhatok ilyenkor?
2016. jún. 14. 16:28
 1/3 tetro ***** válasza:
Igen, persze. A gép megvásárlásától számított nyolc napon belül vissza is kell, hogy vegyék. Vagy csak most vetted észre, hogy mégsem magyar a billentyűzet?
2016. jún. 14. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Persze, Fogyasztóvédelem.

Egyébként nem tudom mit értesz a lokalizáltság alatt, de vannak betűmatricák, amiket felragasztva magyar lesz a billentyűzet.

2016. jún. 14. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Bevittem a hivatalos szervizbe a gépet (HP) és ott mondták, hogy a gép billentyűzete sem magyar. A srác kicsit meg is lepődött. Ezért mondta, hogy ő így ezzel a géppel nem tud mit kezdeni. Írtam a cégnek, amelyiktől vettem a gépet és ők mondták, hogy vigyem be, majd a garanciális dolgokat intézik ők.
2016. jún. 16. 08:51

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!