Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » TV, internet szolgáltatónk kb...

TV, internet szolgáltatónk kb fél évente változtat önkényesen, előzetes bejelentés nélkül a csatornakiosztáson. Sajnos hűségidős. Mit tehetek? Kártérítés?

Figyelt kérdés

Nagyon idegesítő! Csak azért van tv előfizetésünk, mert így csomagban olcsóbb volt.Amúgy nem nagyon néztem eddig sem, de most azt az egyetlen kedvenc csatornámat is elvették! Bezzeg a havidíj ugyan annyi és persze a késedelmi kamat is megy azonnal.Ráadásul előre küldik a számlát, nem utólag, mint a többi tetű cég.

Így már gondolom, nem is nehéz kitalálni, melyik szolgáltatónál vagyok...Elegem van belőlük! A fő panaszom a csatornák változtatása.Ez már rég nem az a kiosztás, amire anno előfizettem! Mik a lehetőségeim? Természetesen én sem szeretnék rosszul járni.Úgy érzem, csalódtam, kár ért!


2016. ápr. 22. 19:06
 1/6 anonim ***** válasza:
Így jártál. A szerződésben biztosan benne van hogy a szolgáltató fenntartja a változtatás jogát. Megvárod a hűségidő végét vagy kötbérrel kiszállsz most.
2016. ápr. 22. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 tothp ***** válasza:
tuti van kisbetűs rész, és aláírtad....
2016. ápr. 22. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 PresidentEvil ***** válasza:
Nem tehetsz semmit. A szolgáltató csomagot kínál, amely a szerződés szerint változhat. Te nem x db konkrét tévécsatornára szerződtél velük, hanem az y nevű csomagra, az meg nem szűnt meg. Köcsög dolog tőlük, de ez van.
2016. ápr. 22. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
0%

Esetleg ha elolvasnád a kettőbekúrt szerződésedet, okosabb lennél.

Én hunnan tudjam, mit írtál alá?

2016. ápr. 22. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
A "mindig" talán jó választás, mert ott csatornákat te választod. Nekünk - talán, ugyan ennél a szolgáltatónál - felkínáltak egy olyan lehetőséget, h "nagyobbra" válthatsz 500 ftért és olyan jelentős emelés volt a 20+ csatorna helyett 60+ és 1 mb/s helyett 10 mb/s. de ez se most volt már de azért bejött
2016. ápr. 23. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Régebben az előfizető számára hátrányos csatornakiosztás változtatás esetén felmondhattad a hűségnyilatkozatos szerződést, következmények nélkül. Hogy ezeket kivédjék, néhány éve a szerződésekbe bekerült az, hogy a csatornakiosztás változatlanságát meddig garantálja a szolgáltató, ami például a Digi esetében mindig az aktuális hónap utolsó napja, így már nem hivatkozhatsz arra, hogy kivettek egy csatornát, és emiatt felmondod a szerződést, hacsak nem a csatornakiosztás ellenére történik és a szolgáltató hibájából. Pl. a Sportklub májusi megszűnése miatt, még akkor is ha valakinek a kedvenc csatornája és emiatt fizetett elő, még a régi rendszerben sem lehetne "válóok", mivel a tévécsatorna szűnik meg.


Ha Te úgy kötöttél szerződést, hogy az ÁSZF-ben, csatornakiosztásban, szerződésben szerepelt a csatornák szerepeltetésére vállalt határidő, akkor aláírásoddal igazoltad, hogy ezt a tényt elolvastad, megértetted és elfogadtad. Ha abban az időben kötöttél szerződést, amikor ez nem szerepelt még a szerződésben, akkor pedig azt vállaltad, hogy az ÁSZF változásokat figyelni fogod ott, ahol a szolgáltató nyilvánosságra hozza és, amennyiben számodra hátrányos változás történik, akkor felmondod a szerződést, vagy ráutaló magatartással továbbra is igénybe veszed a szolgáltatást.

2016. ápr. 23. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!