Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha facebookon közlök egy...

Ha facebookon közlök egy képet egy adott étterem/étel házhozszállító iszonyat minőségű ételéről, és jogosan leírom hogy mik a panaszok vele, és hogy ossza meg mindenki, azzal bajba kerülhetek?

Figyelt kérdés

Nevezetek P.K. étterem és házhozszállító vállalattól rendeltem borzalmasan kinéző, mini adagú ételt úgy hogy bőségtálnak lett hirdetve. Ez eléggé felbosszantott mert nem első alkalom, de ennyire még sose volt mini adag, a bőségtál maga nem volt 45 deka (2 adagos ételről beszélünk).


Gondoltam megosztom facebookon, hogy osszák, osszák, jusson el mindenkihez, de félek, hogy még jogilag támadható lennék


2016. febr. 2. 12:59
 1/6 anonim ***** válasza:
A valóságot feltárni még egyelőre törvényes. Főleg, hogy fényképpel is bizonyítod.
2016. febr. 2. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Ha ilyet tapasztalsz, azt elsősorban a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal oszd meg, ne a FB-on. Ha bepöccennek, és találnak ellened egy jó ügyvédet, akkor a gatyát is perelni fogják rólad. Én inkább a fogyasztóvédelemhez mennék, mert ha ők kivizsgálják a panaszt, és jogosnak ítélik, akkor annak következményei is vannak, míg utóbbi esetben, ha nem tudod bebizonyítani, hogy tényleg akkor, tényleg olyat, tényleg úgy, stb, rossz hírnév keltése címén még az el sem adott terméket, a kieső hasznot is keresik majd rajtad.
2016. febr. 2. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

En inkább azt javaslom, hogy írj nekik, és küld el a képeket, mond el, hogy mi a problémád, és nézd meg mit reagálnak rá. Lehet bocsánatot kérnek és küldenek egy ingyen ebédet...


Pár evvel ezelött a kollégáim egy nagy multi cégnél ebédeltek és egy nagy konzerv káposzta tetején egy nagy kukac volt(kb 3-4 cm is volt). Lefényképezték és netre tették. A cég viszont rosszallását fejezte ki(és szerintem jogosan), mert ha jobban bele gondolunk, hogy is lehet egy péppé fött kápostás ételben egy teljesen egész (füzetlen) kukac a legtetején. Ez tipikussan valaki a gyárban bele csempészte és pont ez volt a lényeg a cég rossz szinben feltüntetése.


Mi mártaláltunk nejlon darbot szalámiban, képekkel elküldtük a cégnek és egy kisdoboz szalámit küldött ajándékba. Aztán a hipp baba ennivalóban voltak fekete darabok(ételszinezék), és ök is egy doboz baba ételt küldtek ajándékba.


Mindkét cég bocsánatot kért, és kérték az áru számát, hogy a többit is vissza tudják hívni.


Ha a cég nem válaszol a leveledre, vagy még ök vannak felháborodva akkor jogosan teszed fel a netre, de szerintem addj egy esélyt nekik.

2016. febr. 2. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Hármas válaszoló, teljesen igazad van, nekem is ezt kellett volna első lépésként javasolnom, és ha ezzel nem ér el eredményt a kérdező, csak utána a fogyasztóvédelmet. Kettes voltam.
2016. febr. 2. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
írtam nekik, csatoltam képet is a gusztának, és bőségtálnak se mondható ételről, majd várom a válaszukat... aztán meglássuk
2016. febr. 2. 16:28
 6/6 anonim ***** válasza:

Ha nem megfelelő a panaszkezelésük, ajánlom az index fogyasztóvédelmi blogját, a Tékozló Homárt.

(homar.blog.hu)

Nekem is volt ott fogyvéd. ügyem, ami akkor oldódott meg, miután a cikket megjelentették.

2016. febr. 3. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!