Van olyan törvényi rendelkezés ami az eladót mentesíti az ügyfél/vevő kiszolgálásának kötelezettsége alól, ha az bunkó vagy alpári?
Nem hinném.
Ha valaki bunkó, próbáld meg udvariasan kezelni a helyzetet. Ha ez nem vezet eredményre, akkor jelezd a problémát a főnöködnek. Ha ő neked ad igazat, akkor megoldja valahogy a problémát. Ellenkező esetben keress másik munkahelyet, ha ez rendszeresen előfordul.
Törvényi rendelkezés nincs, sajnos az alpári viselkedést tűrni kell, legalábbis egy szintig. Ha a vevő már olyasmit tesz, ami elfogadhatatlan, mondjuk rombolni kezd, átmászik a pulton, leköp stb., nyugodtan szólhatsz a főnöknek vagy a biztonsági őrnek, esetleg kihívhatod a rendőrséget, de addig, amíg csak simán bunkó, tűrni kell, méghozzá kedvesen.
Kipróbálhatod azt, hogy ha paraszt módon viselkedik, te nagyon udvariasra és mosolygósra váltasz. Csak az elején nehéz, aztán ha ráérzel, mennyire kifejezheted ezzel a viselkedéssel, hogy hülyének nézed (anélkül, hogy gúnyolódnál), eljön a pont, amikor már élvezni fogod, mert tudod, hogy rajta kívül már mindenki tisztában van azzal, ki nyert abban a szituációban :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!