Ilyen esetben vissza válthatom a mobilt a szolgáltatónál? Esetleg beválthatnám egy másikra?
Vettem egy telefont és amikor ez történt kikértem a véleményüket, hogy milyen legyen pár típusból mert olyanra volt szükségem ami gördülékenyen megy és nem fagy le, lassul be minden apróságtól úgy, hogy semmi nincs rajta gyakorlatilag.
A számla, garancia lap megvan és minden tartozéka, pár hónapja használom és ez alatt végig lassú, számomra nem megfelelő volt, nem olyan amire szükségem van és amivel elégedett vagyok. Nem lehet ilyenkor vissza vinni és elállni a vásárlástól esetleg kicserélni egy másik készülékre?
3 napon belül vissza lehet vinni, három hónap után nem.
Tanulópénz volt, hogy ne az operátorok dolgozóitól kérj tanácsot mert fingjuk nincs az egészről
Az a 3 nap jótállással rendelkező termékekkel kapcsolatos minőségi kifogásra vonatkozik, és mindössze arról szól, hogy akkor szó nélkül cserélni kell, vagy visszafizetni az árát. Ott sem arról van szó, hogy indoklás nélkül minden kibontott meg kipróbált terméket cserélni kell, habár a kereskedő általában megteszik a konfliktus elkerülése végett.
Ettől függetlenül a minőségi kifogásra való jogod 3 nap után sem veszik el, csak akkor már a szervizbe megy a készülék, és megy a huzavona.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!