UPC Számla, teljes összevisszaság, mit lehet tennem?
Az a helyzet, hogy az előző hónapot nem néztem, és hát nem igazán kellett volna azt a csekket befizetnem.
Titokban felszámoltak egy 3. médiaboxot, és az előző hónapra is visszanyúl a számla, amit már befizettem.
Kb. 1600ft-ot fizettem be feleslegesen.
(stabil összeg, mert csak TV).
A mostani számlán megint ott a rejtett mediabox. De így be se akarom fizetni.
Milyen "jóváírásra" számíthatok? Vagy forduljak rögtön a fogyasztóvédelemhez?
Olyat nekem ne csináljanak, hogy a következő hónapiból levonják, mert akkor megint kavarodás lesz. Ők csak kavarodnak hónapról hónapra.
kiskacsóddal telefont felemel, ügyfélszolgálatot felhív, elpanaszolod bajod és utána öröm.
valszeg valami hiba csak.
abból megint keveredés lesz.
Írtam nekik a lehető leggyorsabban elérhető helyen, de ma már biztos nemfognak hívni.
ha írok nekik, akkor olyan ember hív, aki illetékes ebben.
Ha hívom őket, egy ügyfélszolgálatos veszi fel, rosszabbik esetben meg nem is kapcsol.
Ők javasolták ezt, mert így a leggyorsabbb.
Hiába veszi fel egy személy, ha nem az a munkaköre.
ha írsz nekik, akkor egy hét után kapsz valami elutasítást esetleg egy kommunikációs probléma miatt...
ne legyél nyuszi telefonálni, az a legbiztosabb... vagy sétálj be egy ügyfélszolgálatra.
még jó hogy fél órán belül válaszoltak. Facebookról van szó, azt minden percben nézik.
Csak ma már lejárt a munkaidejük.
Holnap telefonálnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!