Kereskedelemben dolgozóként le kell nyelnem az életveszélyes fenyegetést és rágalmazást? Tényleg mindig a vásárlónak van igaza?
Én vendéglátásban dolgozom,így tudom miről beszélsz!
Velem is előfordúlt már,hogy provokált egy vendég,vagy nem ép a megfelelő stílusban emlegette édesanyámat.
Szóltam a főnökömnek,hogy állítsa le vagy az említett vendég többet ide be nem teszi a lábát.
Persze,hogy nem szólt,mert mondván "a vendégnek mindig igaza van".Hát nem lett.
Fogtam és ráborítottam az asztalt.
Ha édesanyámat nem emlegeti,meguszhatta volna,mert még ha engem sérteget az nagy nehezen lenyelem,de ez már sok volt.
A kedves vendég kérte természetesen a panasz könyvet,mire mondtam neki,hogy adok egy olyan tollat ami soha nem fogy ki ,és felőlem zárásig írkálhat.
A főnököm nem szólt semmit,tudta,hogy igazam van,sőt miután elolvasta a vendég irományát,megkérte,hogy távozzon.
Másnap a fickó visszajött bocsánatot kérni.
Bár engem ilyen modón nem fenyegetett de szerintem ne hagyd magad.
Semmit nem kell lenyelni,és eltürni.Én a helyedben feljelenteném.
azért nem mindegy...
elképzelek egy szitut, amikor az eladó képviseli a céget, és a cég rajta keresztül zárkózik el egy JOGOS igénytől.
Van, amikor a vevőnek sem kell mindent lenyelnie. Csúnya megoldás, hogy a cég arra játszik, hogy úgysem megy bíróságra, mert több év, és nem éri meg az idegeskedést.
Ő meg valahol kitülti a dühét.
nagyon felemás világban élünk!
Az eladónak meg nagyon rossz, mert úgy érzi, hogy ő nem tehet semmiről. Miközben az arcát, nevét adja a dég jogtalan eljárásához.
Ez az én teóriám volt egy elképzelt esetről.
Ezért kérdeztem, hogy ITT mi történt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!