Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Fogyasztóvédelmes kérdés. Mit...

Fogyasztóvédelmes kérdés. Mit lehet tenni, ha a megrendelt és kifizetett árut a bolt nem hozza meg és a megbeszélt határidőt is csak tologatja?

Figyelt kérdés
Vettünk egy ágyat, aminek a szállítását az adott bolt 3 héten belül vállalta. Tisztában voltunk vele, hogy meg kell rendelni vidékről, de a határidőt előre egyeztettük és mivel ez is megfelelő lett volna, kifizettük az ágyat. A 3 hét lejárta után mi telefonálgattunk, hogy mégis hol van az ágy, erre közölték, hogy ilyen-olyan problémák miatt még 6(!!!) hetet kell várni és akkor talán(!!!) már lesz. Ilyen esetben mit tehetünk? A cég elzárkózik attól, hogy a pénzt visszafizessék.
2012. okt. 1. 12:34
 1/4 A kérdező kommentje:
A megrendelőlapon is fel lett tüntetve a szállítás ideje, amiből persze semmi sem lett...
2012. okt. 1. 12:35
 2/4 anonim ***** válasza:
Kérd vissza a pénzt és írj be a panaszkönyvbe! ha te is határozott vagy akkor ők is határozottan fognak intézkedni az ügyben ...
2012. okt. 1. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Írj róla egy érdekes sztorit a Tékozló Homárra, ami egy fogyasztóvédelmi blog.

Sok embernek segített már a nyilvánosság ereje (nekem is). :)

2012. okt. 1. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Várni. :)
2012. okt. 1. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!