Egyet értenétek az autó jogosítvány korhatárának 21 évre emelésével?
Nem értek egyet, mert semmi értelme nem lenne. Akkor 21 éves korban kezdődne ugyanaz, mint most 17 éves korban. Másrészt 19-20 éves korában már valóban szükség lehet az autóra, számtalan olyan helyzet adódhat, hogy kell a jogosítvány.
És egy ellenpélda: én 17 éves koromban szereztem a jogosítványt, a középiskola 4. évfolyamába már autóval jártam (egy 1500-as Ladával, mielőtt valaki elkezdene újgazdagozni). Azóta kb. 100.000 km-t vezettem balesetmentesen! Soha nem hajtok gyorsan, nem vezetek ittasan, soha nem büntettek meg semmiért. Akkor most a hozzám hasonló, felelősségteljes mentalitásúaktól is vegyék el annak lehetőségét, hogy időt megtakarítva, kényelmesebben közlekedjenek??
25/F
nem, ez hülyeség
az öregembereknek jogosítványt adni sokkal nagyobb felelőtlenség, mint egy gyereknek jogosítványt adni. Németo-ban 18 évesen úgy lehet jogosítványa az embernek, hogy a kocsi teljesítményét leveszik egy bizonyos szintre, ide is az kellene az autókhoz is. nagy teljesítményű motoroknál jelenleg is így van
"Amúgy éppen ma volt szerencsém egy 40 éves balf*sz mellett ülnömm. Úgy előzőt beláthatatlan kanyarban, hogy az anyja is ott ült a kocsiban."
Nalátod. Ez csak rutin és érettség kérdése. Egy 18 éves nem tudna ilyet megcsinálni.
Nem értek egyet vele! És tudjátok miért?
Mert amint lehetett én meg szereztem mindent!
14 évesen M
16 évesen A1
17 évesen B
18 évesen C+E PÁV 1.2.3
20 évesen TR+V
21 évesen D
ÉS BUSZOZTAM MÁR 21 ÉVESEN A BKV NÁL SZAL SMEMI ÉRTELME NINCS CSAK A MUNKALEHETŐSÉGET VESZIK EL A FIATALOKTÓL!
Ez az értelme már nem ha nagyon gonoszak vagyunk én például 65 felett nem adnék jogsit senkinek! Csak szigórú másodfokú orvosi vizsgálat után max de akkor is csak autóra!
Érdekes nem volt sosem fiatalkoromban balesetem, nekem azt ne mondja senki hogy idősebben érettebb az ember mert ez hülyeség!
Megint lesz egy csomó jogsinélküli vezető az utakon ezzel azt érték el és akik le sem fogják tojni az egészet és majd emberek fognak hullani!
Nem nem volt értelme fejeltenség van Magyarországon és az írányítással is ilyenkor szoktam azt mondani aki megszavazta őket megérdemli! :)
F/25
Ez a korhatáremeléses dolog kitűnően tükrözi, hogy mennyire hülyegyereknek nézi a népet a jelenlegi kormány.
B kategória 17-ről 18-ra: Aki 17 évesen hülye, 18 évesen is az. Viszont középiskola alatt sokkal könnyebb időt és energiát szorítani a jogsira, mint egyetemi évek alatt. Szóval ez hülyeség.
Motoros kategóriák emelgetése: Eddig is baromságnak tartottam a korlátozásokat (talán az M-et és az A1-et kivéve). Elég hülye szockóból ránk maradt érv mellettük az, hogy ,,hádde a kezdő újgazdag motoros ne üljön 70 lóerős gépekre", friss B-s jogsival is vezethet az ember Maseratit vagy Porschét... Akkor már vagy legyen mindenhol korlát eleinte (teljesítmény/súly arány a legésszerűbb), vagy sehol.
A2 kategória bevezetése (motor 600 köbcentiig): ezt is tuti olyan találta ki, aki még csak képen látott motort. Magyarul egy zsírúj 600-as 70 lóerős sportmotort vezethet a kezdő, de egy 40 éves, 30 lóerős 650 köbcentis lomha ruszki sz@r Dnyepert már nem. Semmi logika nincs ebben sem.
M kat. 16 évre emelése: Ezzel meg csak azt érik el, hogy a kamaszok jogsi nélkül, képzetlenül fognak motorozni, meg száguldozni a rendőrök elől. Meg persze tuningolni fogják a motorokat ezerrel, hogy nehezebben tudják a zsaruk őket elkapni. Emlékszem, én 14 évesen csináltam a jogsim kismotorra, és még úgy is alig bírtam ki (magyarul azért gyakran kimászkáltam a környékünkre, még mielőtt meglett volna). Az összes korhatáremelés közül ez a legnagyobb baromság.
Az egyetlen értelmes változtatás a B125 bevezetése volt, igaz, az is Totalcar+Jobbik kezdeményezés volt eredetileg...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!