Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Webshopban (de nem online...

Webshopban (de nem online űrlapon, hanem telefonon rendelve) vásárolt független telefonkészülék meghibásodott. (Sony Xperia Pro Android frissítés után felcserélődött a fizikai billcsin 4 betű. (a-q, w-z) Ki fizeti a szállítási díjat?

Figyelt kérdés
Ha három napon belül bejelentem, kinek kell fizetni a szállítási ktsg-t a cseréhez? (2000Ft). Az eladónak vagy nekem?(persze ha valaki tud megoldást a hibajavításra, az se baj...

2012. júl. 17. 22:58
 1/1 MDaniel98 ***** válasza:
Szerintem ilyen esetben az eladónak.
2022. jún. 22. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!