Ilyen esetben mire számíthatok?
Figyelt kérdés
2010 október elején kértem a Vodafonetól, h szüntessék meg az egyik előfizetésem.
Most 2012 január 27-én kaptam egy levelet, h fizessek ki x összeget, mert az előfizetésem még mindig él, mivel az ügyintéző nem megszüntette az előfizetésem, hanem csak deaktiválta.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol elmondták, h tegyek panaszt, kivizsgálják, ha a telefonbeszélgetés során(mert egy évig megőrzik) valóban félretájékoztattak akkor eltekintenek az összeg befizetésétől.
Na csak most jön a csavar, h ha egy évig őrzik meg akkor az a felvétel már hónapokkal ezelőtt törölve lett.
Az ügyintéző erre azt mondta, h nem téma.
Na most így hogy bizonyítsam, h ők hibáztak?
Meg nekem abból lehet bajom, h ha úgy ítélik meg, h jogtalan volt a panasztételem?
2012. jan. 28. 15:27
1/1 MDaniel98 válasza:
Hát sajnos ebből szerintem nem nagyon tudsz kikeveredni, hiába nem a te hibád. Viszont ha deaktiválta, akkor nem értem, hogy hogy élhet az előfizetésed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!