Mit tehetek ilyenkor??
Írj egy hivatalos panaszlevelet az üzlethez, amelyben részletezed az esetet (időpont, helyszín, mi történt, milyen következményekkel járt). Kérd, hogy vizsgálják ki az ügyet, és adjanak hivatalos választ.
Jelezd, hogy a történtek miatt adatvédelmi szabályokat is sérthettek.
Tudasd velük, hogy szeretnéd megtudni, ki használta a fiókodat, és hogyan fordulhatott elő ez az eset.
Ha úgy érzed, hogy az üzlet nem kezelte megfelelően az esetedet, vagy nem kaptál kielégítő választ, panaszt tehetsz a NAIH-nál. Ők az adatvédelmi ügyek kivizsgálására jogosult hatóság Magyarországon.
A panasz benyújtásához csatolj minden releváns dokumentumot (e-mailek, üzlet válasza, saját észrevételeid).
Ha biztos vagy benne, hogy jogsértés történt, feljelentést tehetsz a rendőrségen a Büntető Törvénykönyv 219. § (Adatokkal való visszaélés) alapján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!