Miért nem minősül diszkriminációnak, ha online vásárolunk és nem akarunk előre utalni és ezért extra pénzt számítanak fel?
Sziasztok, lehet kicsi rant lesz, de egyszerűen nem értem...
Tegyük fel, hogy pl egy "nagy online cégtől" vásárolsz, aki rendelkezik saját BOX-al (bosszant ez is, mert régen ingyenes volt, de ezt még megértem/elfogadom) ahol van terminál, itt miért kell szintén extrát fizetni, ha ott akarom kifizetni?
Miért nem minősül ez diszkriminációnak? (azt sem értem meg, ha valaki házhoz rendel valamit és kp-val akar fizetni, azért is extra pénzt számolnak fel)
*Nem vitát akarok indítani, csak megérteni, hogy ezt miért engedik itthon
1# a jelentése: hátrányos megkülönböztetés, és úgy érzem, ha nekem többet kell fizetnem, mert nem vagyok hajlandó utalni, akkor meg vagyok különböztetve ráadásul hátrányosan, mert többlet költséggel jár.
Szóval a kérdés továbbra is adott, illetve én törvény szöveget vártam paragrafust vagy valamit, hogy miért lehet, nem akadékoskodást
#4 Azért lehet, mert ez továbbra sem diszkrimináció.
Téged hátrányos megkülönböztetés nem ér, hiszen te magad is megteheted, hogy előre utalsz/bankkártyával fizetsz. A saját döntésed, hogy az utólagos fizetési lehetőséget választod.
Amúgy meg #3 leírta, ha utalsz az nekik nem jár plusz költséggel, adminisztrációval. Rendszer szinten lehet kezelni, hogy ott a pénz, fizetve van a termék.
Készpénzezés plusz munka, elveszik, nincs váltópénz, vagy ki sem fizeted a terméket.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!