A futárszolgálat kiszállítottnak jelzi a csomagom, de valójában nem érkezett meg, bővebben lent?
Munkahelyi címre rendeltem, hogy biztosan át legyen véve, de én épp nem voltam bent. Zooplusos rendelesről van szó egyébként, ráadásul első rendelésem. A munkahelyen senki nem vette át, mindenhol szétnéztem, még csak az sem történhetett,hogy elsuvasztották.
Ugyanakkor valaki valahol átvette, erről e-mail is jött.
Ilyen esetben kompenzálnak valamivel, vagy buktam az
összeget és a termékeket is?
(Az ügyfélszolgálattal már felvettem a kapcsolatot,de még a kötelező köröket futjuk.)
Szóval leginkább tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Igazából egy 12 kg-os csomagról van szó, macskabútor és egy játék. Természetesen lehet,hogy valaki a munkahelyről nyúlta le, de ezt észrevétlenül nehéz lenne kivitelezni, úgy, hogy más ne vegye észre. Ezért gondoltam, hogy eleve rossz helyre kézbesítették.
Mindenesetre ezek szerint bottal üthetem a nyomát. Köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!