Rendszeres, nem bejelentett áramkimaradások esetén, (2 hét alatt majdnem minden nap legalább egyszer), a panaszbejelentéssel, hogyan lehet valós eredményt elérni. Fogyasztóvédelem foglalkozik ilyen ügyekkel?
Figyelt kérdés
Napi munkánkat akadályozó, értékes elektromos eszközeink élettartamát nagyban csökkentő, nem tervezett áramkimaradások megszüntetését hogyan lehet kikényszeríteni?júl. 9. 16:06
2/3 anonim válasza:
"Folyamatos, de nem szünetmentes szolgáltatásra vállalunk kötelezettséget." - nagyjából ez a mondás mindegyik hálózati elosztó társaságnál, és ez jogilag is alá van dúcolva.
Szóval szélmalomharc helyett gondolkozz el inkább szünetmentes táp / túlfeszvédő beépítésén, ha gyakoriak a rövid áramszünetek. Hosszabbnál is legalább lesz idő elmenteni a munkát.
3/3 anonim válasza:
Vegyél szünetmentes tápegységet.
De előbb ellenőrizném nem-e házon belül van a gond a 100 éves fali kábelekkel..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!