Az Amazon.com-on történt rendelés esetén van-e jogilag lehetőség ügyintézésre?
Természetesen van. Magán az oldalon belül is, de ha az nem járna eredménnyel, akkor is még számos lehetőség van. Az ügyintézés szó nem sokat mond.
A kulcsszavak alapján: nem kaptad meg a kifizetett terméket, vagy hibás, vagy meggondoltad magad? Ilyesmiről van szó?
Az amazon alapvetően elég rendesen szokott eljárni az ilyen ügyekben.
Én vettem tőlük egy laptopot, de a képernyő sajnos nem igazán volt tökéletes szóval igényeltem a visszaküldést az oldalon, feladatam az utasításaik alapján postán, ahogy kérték.
Amint megjött a csomag a raktárukba, azonnal visszakaptam a teljes árat + miután lefotóztam és elküldtem nekik emailben a postai feladásról a számlát, még annak az árát is megtérítették.
Ha ilyesmi ügyed van velük, akkor az én tapasztalatom alapján teljesen korrektek (ezért vettem tőlük egy másikat ami már jó volt).
Köszönöm szépen a válaszokat.
A probléma megoldása megtörtént!
Ha tudnátok nekem is segíteni,
Véletlenül 2x rendeltem meg a terméket, és sehogyan sem tudtam visszavonni.
Mostmár sajnos az árat is levonta. Nem tudom, hova fordulhatok, hogy csak az egyik terméket szeretném.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!