Biztosítóval szemben mit lehet tenni, ha egyszerűen kijelenti, hogy elvesztette az irataimat, és így nincs ügy?
Röviden a story:
Volt 2 durvább balesetem is, én bejelentettem, ahogy kell (mert van biztosításom erre), ők a műtét után bekértek minden iratot, utána felhívtak, hogy csakis eredetiben fogadják el és küldjem azt X kárrendezési központjukba, na én barom ezt is megtettem.
Most meg így kb 1 év után, amikor már kicsit gyanús volt, hogy ennyit tán mégse kell várni, akkor kijelentik, hogy hát ugyan nincs semmilyen ügy, mert még a bejelentésemet se találják, nem hogy az iratanyagomat. És ez azért durva, mert van közte sok pótolhatatlan irat, meg egyéb olyan dokumentum (pl. fotók), amik már nincsenek nekem se meg másolatban se, mert beküldtem (mellesleg már akkor is a trehányságuk miatt küldtem el mindent kb 5x, mivel mindig szóltak, hogy "jaj elnézést, de az is elkavarodott").
Ez most szándékos cselezés a részükről, hogy ne kelljen fizetni vagy ennyire nagy káosz van náluk?
Na de mit lehet tenni, ha tulképpen még azt se tudom bizonyítani, hogy én beküldtem a központjukba?
(ajánlotti szelvény van, na de leveleztem velük sokat anno, van vagy 10 ilyen, most akkor melyikre mondjam azt, hogy "na abban" voltak a fontos iratok?)
oké, tértivevény, csak a frász gondolta, h ez lesz belőle ... látszólag ment minden, hiszen "intézték" aztán most így másfél év után lett gyanús, hogy azért valami mégse intéződik ...
Na de hogyan panaszoljam be őket, ha még csak egy ügyszáma sincs az egésznek és ezek szerint akkro gépre se vitték? Olyan mintha semmi nem is történt volna és én be se jelentettem volna, abszolút minden úgy néz ki ... tiszta dili komolyan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!