Megváltoztathatja a webes rendelés megtörténte és annak automatikus visszaigazolása után a termék eladási árát egy webáruház, ha az nem volt készleten rendeléskor?
Weben rendeltem egy terméket 28.000 Forintért, amely a webáruházban nem volt készleten. Meg is kaptam a rendelés visszaigazolást, a webáruházi árral együtt.
Két nap után rámírt egy ügyintéző, hogy a visszaigazolt 28.000 Forintos árat nem tudják tartani, az a termék beérkezte után 38.000 Forintért lesz átvehető.
Ezt megtehetik?
"RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁS
Megrendelése megérkezett, feldolgozása elkezdődött"
Ez volt az emailben, rendelésszámmal, összeggel együtt.
Igaza van a 3-asnak, mert ahogy írod, nem volt készleten, mikor te megrendelted. Be tudják szerezni, esetleg be is szerezték már, de drágábban.
Ilyenkor az adott áruháznak kéne téged értesíteni, hogy ezen az áron is szeretnéd-e? Ha megírod, hogy ennyiért nem, (elállsz a rendeléstől) akkor tudomásul veszik.
Ez tuti így van, mert magam is jártam már így.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!