Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mit tehetek ha a Techsend.hu...

Mit tehetek ha a Techsend.hu nem válaszol az e-maileimre se a telefon hívásokra?

Figyelt kérdés

Vettem egy füllhalgatot amit vissza szeretnék küldeni és élni a 14 napos visszaküldéssel. De nem válaszolnak az e-maileimre. Azt írja hogy a posta fiók megtelt és elutasítják az emailt. A telefon számuk pedig nem kapcsolható. Facebookon se Instagramon se kaptam választ eddig. Az árúkeresőn találtam ezt a boltot ott azt irták megbizható és eleg sók jó véleményük volt nem gondoltam hogy ilyen megtörténhet.

Iyenkor mit tehetek? A válaszokat előre is köszönnöm!



2023. nov. 2. 11:32
 1/3 anonim ***** válasza:

Másik webshoppal nekem is volt hasonló. Addig válaszolgattak, amíg csak halasztgatni kellett a hibás alkatrész cseréjét. Amikor már túllépték a törvény szerint előírt csereidőt, akkor már válaszra sem méltattak. Ezért amikor úgyis arrafelé volt dolgom, fogtam magam és bementem a telephelyükre és normális hangnemben közöltem, hogy miért vagyok itt. Akkor már nem volt más lehetőségük, mint vagy visszaadni a pénzt, vagy engedni, hogy levásároljam. Mert kiderült, hogy csere terméket ők sem kaptak és csak húzták, halasztották az ügyemet, míg a végén már nem tudtak mit mondani és inkább nem is válaszoltak. Ez nagyon gyatra hozzáállás a boltok részéről. A minimum elvárható, hogy mindig válaszoljanak valamit és a törvény szerint járjanak el.

Lehetőség még, hogy írsz a fogyasztóvédelemnek, de azok meg mindenkinek ugyanazt válaszolják, hogy keress fel valamiféle békéltető testületet.

2023. nov. 2. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Az a baj hogy vidéki vagyok és annyit meg nem ér meg hogy felutazzak egy 8 ezer forintos füllhallgató miatt. Csak elvárná az ember, hogy válaszoljanak neki hamár vásárolt náluk.
2023. nov. 2. 12:34
 3/3 anonim ***** válasza:

Én is vidéki vagyok (én írtam az első választ) és akkor mentem be, amikor arra volt dolgom. Igaz az én esetemben hibás termék garanciális ügyintézése lett volna, ha intézték volna, köben vettem másik alkatrészt, ezért nem volt annyira sürgős.

Próbálj meg egy másik e-mail címről (a tértivevényt bekapcsolva), vagy másik telefonszámról telefonálni és normális, higgadt hangon közölni velük, hogy mi a rendelésszám és a törvények által adott 14 napos visszaküldési jogoddal szeretnél élni a mgrendelt termékkel kapcsolatban.

Vagy csak simán küldd vissza nekik, a telephelyük címére a dobozban mellékelve egy levélben adatokat, az elállás szándékát, hogy pénzt szeretnél vissza, vagy csereterméket akarsz és esetleg azt is, hogy mi a bajod a termékkel, de ez utóbbi nem kötelező. Ha MPL-el adod fel, akár más futárral, meglesz a nyomkövetés, hogy már náluk van.


Egyébként megnéztem ezt a webshopot és a 14 napos visszaküldésben van náluk egy ilyen kitétel:

"olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ"

Nos, ez így nem igaz, ilyen feltételnek megfelelő termékekkel kapcsolatban nincs a 14 napos vásárlástól való elállási jog esetében kizáró feltétele, ezzel félrevezetik a vásárlókat.

Csak a nem tartós termékek (azaz élelmiszer) képeznek kivételt a 14 napos határidő alól. Arra nem hivatkozhatnak, hogy hát azért nem veszik vissza például a fejhallgatót, mert változott a beszerzési ára.


Itt vannak a pontos feltételek:

[link]

2023. nov. 2. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!