Vásároltunk egy fejegységet még az év elején. Hibás volt és ezt jelentettük az üzlet felé. Mondták vigyük el a hivatalos szerelőjükhöz. Szerinte nem lehet javítani. Volt az üzletbe is a készülék és a szerelőjüknél is megint.Vége ?
Figyelt kérdés
Amióta megvettük azóta hibámon kívül folyamatosan rossz a garanciális készülék. Húzódik az ügy, és hülyítenek minket választ se nagyon kapunk, ezért szerintem hivatalos útra kell terelni az ügyet. Kinél tehetek ez ügyben panaszt ?#IzziShop
2022. júl. 22. 13:56
1/7 anonim válasza:
14 napon belül el lehetett volna állni a vásárlástól.
2/7 anonim válasza:
Fogyasztó védelemhez fordulhatsz.
3/7 anonim válasza:
Fogyasztó védelem bszik rá, ugyis a békéltető testülethez iranyitanak, az meg annyit is er
5/7 anonim válasza:
Ha a saját szerelőjük szerint sem javítható, akkor miért húzódik az ügy? Akkor ennyi volt, csereterméket kérsz, és pá.
6/7 anonim válasza:
Semmi közöd az ő szerelőjükhöz, nem tőle vettétek, az üzletbe kellett volna visszavinned, az ő dolguk megoldani, nem a tiéd.
7/7 anonim válasza:
Sikerült megoldani az ügyet? Nálam is ugyanez a helyzet, az izzishoptól rendeltem. Nem akarják cserélni a készüléket, pedig garis 1 évig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!