Webshopról cuccokat rendeltem 4 hónapja, de még "csomagolják", mert nagykerből nem érkezett be hozzájuk egy cucc (több tételt rendeltem). Felhívtam őket, mondták még egy hónap előreláthatólag + Többe fog kerülni, mint eredetileg. EZ korrekt?
Figyelt kérdés
Mármint ez törvényes?
Feljelenthetem őket megtévesztésért vagy hasonlóért és hol?
Tényleg adhatják drágábban?
Követelhetem, hogy márpedig küldjék ki, annyiért amennyiért a visszaigazoló e-mailben szerepel még ha nekik drágább lett a beszerzése?
Kompenzáció a késésért? (amúgy szerintem így próbálják drágábban adni, hogy ezt hazudják?
2022. ápr. 12. 21:51
1/4 anonim válasza:
Elállhatsz a szerződestől, visszakerheted a penzt.
2/4 anonim válasza:
Fogyasztóvédelemhez fordulj, ők tudnak segíteni ilyen esetekben.
3/4 anonim válasza:
Milyen cucc ez ? Milyen ócska webáruház.
Még a kínai is megjön 6 hét alatt. Ha meg nem jön meg a vállalási határidőig szó nélkül viasszaadják a pénzt.
4/4 anonim válasza:
Az 1. hozzászólónak igaza van. Ha nem annyira fontos neked, akkor állj el a szerződéstől.
De nézd át előtte a szerződési feltételeket.
Mert olyan van, hogy valóban megdrágul az adott dolog, de tisztességes webáruház ilyenkor értesít, hogy így is kéred-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!