Ha egy magyar cég nem küldi a megrendelt csomagot, mit érdemes tenni?
4 tételt rendeltem, egy apróságból (440Ft) pont olyan nincs, a nagyobb értékűekből van, csak éppen kb. kétszeres áron már a rendelési árhoz képest.
6: az automatikus visszaigazolás alján ez látható:
"Köszönjük, hogy WebÁruházunkban vásárolt!
Az elállás jogáról, a szavatosságról és az egyéb vásárlási feltételekről IDE KLIKKELVE tájékozódhat.
Ez egy automata visszaigazolás a megrendelés leadásáról, nem jelenti a szerződés létrejöttét."
Az "IDE KLIKKELVE" az Általános Szerződési Feltételekre mutat, amit írásban csatolmányként is elküldtek ehhez a visszaigazoláshoz.
Ennek egy mondata:
"A megrendelés elküldése írásbeli rögzített szerződésnek tekinthető, mely a megrendelő és a ...Kft. között magyar nyelven jön létre."
Ez utóbbi azt mondja, hogy létrejött a szerződés.
Az, hogy a megrendelés visszaigazolására azt írták, hogy az nem jelenti szerződés létrejöttét, attól még logikailag az megrendelés elküldése létrehozta a szöveg szerint.
Legalábbis én így látom.
Az Általános Szerződési Feltételek ben az is szerepel, hogy az áru feladásátkövetően 1 napon belül, de legkésőbb 48 órán belül kiszállítják.
A honlapon a z árucikknél is ott van, hogy kiszállítás 1 nap.
Valamint szerepel az emailban, hogy ha fenntartom a rendelésem, akkor az áru beérkeztekor értesítenek. Kétszeresére nehezen emelkedhetett az ár anélkül, hogy ne érkezett volna áru.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!