Ha egy szolgáltató vagy vállalkozó minőségen alul teljesített azaz nem teljesített, akkor jog szerint felléphet valamilyen esetben az ellen, aki kiírja a véleményét róla az internetre?
Figyelt kérdés
2021. máj. 14. 15:32
1/7 anonim válasza:
Ha nem rágalmazás, akkor jogod van elmondani a véleményedet.
2/7 anonim válasza:
Nem léphet fel.
Két fő feltétele van, hogy ne léphessen fel:
- Tudd is bizonyítani, amit írsz.
- Közérdekű dolog legyen, amit írsz.
És ha bizonyíthatóan rosszul dolgozik, az közérdekű információ.
3/7 A kérdező kommentje:
Köszi. Mi a bizonyítható? Csak az, amiről szerződés köttetett? Mert tele a net egyébbel, olvasok ilyen véleményeket, hogy minősíthetetlen (v. más rossz jelző) volt a kiszolgálás, garanciális kérdésre lecseszéssel válaszolt, éreztette, hogy merek kérdezni. Ezek a párbeszédek nem tűnnek bizonyíthatónak.
2021. máj. 14. 22:31
5/7 A kérdező kommentje:
S az üzenetek bizonyíték?
2021. máj. 15. 21:08
6/7 anonim válasza:
Mármint, internetes hozzászólások? Azok se, de weboldalak nemigen mennek bele olyan direkt véleménynyilvánító oldal működtetésébe, ami miatt perelni lehetne őket. Azaz, ha ilyen helyen írsz csúnya dolgokat a cégről, akkor valószínűleg nehéz perelni.
7/7 A kérdező kommentje:
Privát elektronikus üzenetekre, üzenetváltásra gondoltam: email, SMS, messenger, stb.
2021. máj. 16. 18:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!