Jogosult vagyok igénybe venni a kedvezményt ebben az esetben?
(tudom, hogy nem ide való, de nincs neki rendes kategóriája..)
Szóval rendeltem 3 dolgot, egy drágát és két olcsót(mind megérte). Igénybe vettem a kedvezményt, ami a rendelésem fő oka.
Most jött az üzenet, hogy a drágát és az egyik olcsót nem tudjàk kiszállítani mert nem létezik, egy olcsót küldenének. Mérges lettem. Mivel az 3000 ft volt, nem éri el az ingyenes szállítást, rá akarnak rakni 1500 ftot, illetve ha a 2000 ftos kedvezményt sem tudom érvényesíteni. Nekem az a holmi nem kell így, nem éri meg!
Viszont! Ha igénybe vehetném a kedvezményt, ami szerintem megillet(hisz időben rendeltem, hogy fel tudjam használni), vennék az olcsó holmi mellé mást, hogy elérjem az ingyenes szàllítást.
Kárpótlásul felajánlottak egy ezer forintnyi kedvezményt, ami kevesebb, mint ami miatt rendeltem. Nyilván nem kell és más bajom is van vele.
Jogos a panaszom? (nincs fogyasztóvédelmi kategória az oldalon)
Politika>Törvények, jog kategória. Oda csak jobban illik, mint a felnőtt párkapcsolatok kategóriába.
Egyébként szerintem nem jár a kedvezmény. Ha nem tetszik, akkor töröld a rendelésed.
Ezért nem szabad sehol előre fizetni, mindent utánvéttel kell rendelni. Több webáruházban extra költséggel büntetik az utánvéttel rendelést, azt ott kell hagyni.
Én csak olyan webáruházból rendelek, ahol
1. van naprakész árukészlet
2. elérhető a postán maradó szállítás
3. van utánvét extra költségek nélkül
4. minimum 1000 értékelést adtak le >4,8 átlaggal
Be kell biztosítani magad.
Ezeket pedig mondd le sima elállással e-mailban.
De nekem kellene a holmi annyiért, amennyiért árulták, plusz a kedvezmény, hisz "megvettem" csak nincs nálam! De ha nem is tudják ezt teljesíteni, adják ide csak a kedvezményt és nézek mást náluk ekkora összegben!
Olyan frusztráló, ha más terméket választok, akkor most kedvezménnyel és ingyenes szállítással jó áron(számomra kedvező áron) jutnék hozzá valamihez. Most vásárolva pedig már csak kedvezmény nélkül és nem normál áron vehetném meg. Elvették az esélyem a kedvezmény felhasználására.
Jelenleg ugyanaz a termékük(még hajnalban fent volt az oldalon) drágább! és már a kedvezmény sem jár rá.
"És hogy mi a helyzet a sosem létező árukészlet és a technikai hiba magyarázattal?
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal tájékoztatása szerint a kereskedő minden következmény nélkül törölheti a rendelést, ha csak egy automatikus választ küldött arról, hogy a rendelést fogadták, vagy feldolgozzák. Viszont azoktól a visszaigazolt rendelésektől, amelyek tartalmazzák a megrendelés részleteit is, már nem állhat el a kereskedő. "Ha közben árukészlet hiány állt elő, vagy egyéb technikai hibára hivatkozva mégis elutasítja a kiszállítást, és ezt a vásárló nem fogadja el, akkor annak megállapítása, hogy az neki felróható-e (pl.: önhibáján kívül történő okra hivatkozással utasítja-e el a szerződés teljesítését) kizárólag bíróság állapíthatja meg, minden egyedi körülmény figyelembevételével" - közölte az NFH"
Nem csak leokézta, rendes üzenet jött tételesen, árakkal, szállítási idővel.
Egyébként esélyem sem volt reklamálni, mert reggel 9:45kor megjött, amit tegnap előtt este rendeltem. Tegnap az ügyfélszolgálat zárása előtt 10 perccel küldték az üzenetet, hogy sajnos csak egy darab termék van a háromból. Hívtam őket, de már nem volt ügyfélszolgálat. Ma reggel meg megjött a termék kedvezménymentesen. Felhívtam őket reklamálni, mire közölték, hogy a kedvezményt százalékosan leosztva vettem igénybe, így mivel csak egy terméket rendeltem(miattuk csak egyet!) a kedvezmény 33%át tudtam csak igénybe venni. Mivel egy termékkel nem értem el az ingyenes kiszállítás határát, azt is rászámolták. Halál dühös lettem, kicsit kiakadtam, mire felajánlották ugyanazt a kedvezményt és ingyenes kiszállítást, ha rendelek tőlük valamit értékhatártól függetlenül.
Ebben kiegyeztünk, de azért bsszák meg!Így drágább volt a cipő, mint eredetileg, és a kedvezményt amit kapok a következő vásárlásra, nem is valódi kedvezmény, hiszen vennem kell érte egy új terméket(és most megint benyomtak egy akciót, egyszerre kettőt meg nem tudok igénybe venni).
Szóval eléggé lehúzva érzem magam, de nem szerencsétlen ügyfélszolgálatos csaj tehet róla.. meg mit pereljek egy 3000ftos cipőért?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!