Visszakapom a teljes árat 14 napon belül?
Hello,
Az Alza.HU-ról rendeltem többek között egy TV-t amit már akkor előre jeleztem nekik, hogy nem 100%, hogy megtartok, csak akkor ha valóban jobb a 4K, mint a FullHD. Rákérdeztem, hogy ez így oké-e és ha nem tetszik visszavihetem-e. Azt mondták, hogy igen. Most kaptam az SMS-t, hogy holnap jönnek a cuccok, de azt írja, hogy Alza.SK-tól nem Alza.HU-tól. Erre külön nem kérdeztem rá, hogy a budapesti boltba vihetem-e vissza mivel én az Alza.HU-ról rendeltem, nem akarom, hogy ez legyen a buktató, mert külföldre nem vinném vissza. Ja és közben már megszűnt ennek a TV-nek az árulása az Alza.HU-n ez gond lehet, ha el szeretnék állni?
Köszönöm!
Miért nem az alza.hu ügyfélszolgálatát hívod fel ezzel a kérdéseddel, most komolyan?! Ők tuti választ adnak, és felveszik a beszélgetést, aminek kérheted a hivatkozási számát, ha tévesen azt mondja az ügyfélszolgálatos, hogy igen, átveszik, de aztán mégsem akarják, akkor erre hivatkozva kénytelenek lesznek mégis átvenni. (megtévesztés)
De a Gyakori felhasználóira nem hivatkozhatsz, és mi nem biztos, hogy jót mondunk.
Most komolyan, mennyi megnézni az alza honlapján a telefonszámukat, és felhívni őket? 5 perc és 50 Ft? Jajajaj!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!