Mit tehetek ha egy angol webshopból rendeltem és nem érkezik meg a termék? Hogyan érvéenyísthetem a fogyasztóvédelmi jogaimat nemzetközi rendelések esetén?
Az E-mailjeimre sem válaszolnak. Bár a webshop nem átverés(Egy elég nagy, régi és neves bolt ahogy utánanéztem) csak úgy tűnik én pont megszívtam velük.
Próbáltam facebookon is elérni őket, de ott csak az egyik boltjuk van fent akik azt írták, hogy szólnak a rendeléssel foglalkozó résznek..azóta sincsen semmi. A rendelést április elején adtam le és egy hét után már fel is adták elvileg, de nem kaptam nyomkövetési számot csak a honlapjukon mutatnak ennyit. Elvileg 14 nap alatt hozzák ki ide a csomagot de hát azóta semmi.
Az "elvileg" csak egy tájékoztató adat, becslés. Gyakorlatilag azt nem vetted figyelembe, hogy a vírushelyzet miatt jelentős korlátozásokat vezettek be a munkahelyeken, a szállítmányozási cégeknél, és emellett a posta és feldolgozási egységei még normál időszakban is le vannak terhelve, most kiemelten.
Tudom, nem teljesen mérvadó a karácsonyi szezon miatt, de nekem novemberben szintén UK-ból 55 nap alatt ért ide egy csomag. Persze az nem vigasztal, hogy te lassan szintén meghaladod a 2 hónapot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!