Lehet valamilyen követelésem az üzlettel szemben?
Figyelt kérdés
Egy elektronikai eszközöket árusító üzletláncról van szó. Vettem náluk egy fülhallgatót, aznap el is romlott...pedig nem volt olcsó. Bevittem vevőszolgálatra, ők mondták, hogy küldik szervízbe. Az átvételi lapon azt írták, hogy 15 napon belül kijavítják, ha ez elhúzódik akkor értesítenek telefonon. Ez mostmár 23-ik napja húzódik, de a 15. nap után nem értesítettek egyszer sem. Ma be megyek személyesen, a kérdésem az lenne, hogy lehet-e valamilyen követelésem az üzlettel szemben? Pl. a vételár azonnali megtérítése, vagy valami hasonló.2010. júl. 26. 13:03
1/3 clint 



válasza:





én amugy úgy tudom, ha aznap romlik el ki kell cserélniük, fél év-egy év után viszik szervíbe!!!!
nézd meg a jótállási lapot, mi van benne, és legyél ideges nyugodtan velük, egy fülhallgatóról van szó, nem egy kamionról!!!!
2/3 anonim 



válasza:





ha nem cseréli ki újra vagy adják vissza a pénzed, közöld velük, hogy mész a fogasztóvédelemhez és felteszed a sztorit nevekkel és pontos címmel a tékozló homár blogra [link]
hátha hallgatnak majd rád
3/3 anonim 



válasza:





Három napon belül kötelesek kicserélni. Tehát már alapból nincs rendben a dolog. Kérj egy újat, és fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!