Jogtalan elsajátításnak minősül, ha valaki a talált dolgot elveszíti 8 napon belül?
Megtalálja mobilt kedden és szerdán elveszíti...eltulajdonítási szándék nem bizonyítható, mivel mondhatja hogy vissza akarta adni, 8 napon belül nem adja le sem terheli, mivel elveszítette - nem eladta szóval ezt sem lehetne bizonyítani! Elveszítette ahogy a tulaj is anno :-)
Ha lopásként jelentette az a tulajnak szívás, mert a jogtalan elsajátítás és a lopás a jog világában két különböző dolog! :-)
joghallgató vagyok:-)
Szerintem megáll, mert 8 napon belül nem beszélhetünk jogtalan elsajátításról csak a 9-dik napon..tehát azt bizonyítani kell, hogy a 9-dik nap a birtokomban volt-e még!
A második meg óvatosan tippelgessen, mert ha nem tudd valamit bizonyítani megütheti ám a bokáját rendesen!
Igen első ha ezt tudják is bizonyítani, hogy nem vesztette el és híváslista/cellainfó vagy bármi bizonyítja, hogy 9 nap még nála volt és nem állt fenn a visszaadás szándéka! Ha nem tudják bizonyítani akkor ennyi a story..imádom a jogot :-) Ja és a nyomozás is csak 8 nap eltelte után indul jogtalan elsajátításnál!
Bünti vizsgán nem a józan paraszti ész kell, hogy én büntetném hanem hogy a törvény mit mond és azt a törvény tudásával hogy lehet kimenteni :-)
"Ha nem tudják bizonyítani akkor ennyi a story..imádom a jogot"
1.Most ezen mit imádsz? Úgy csinálsz, mintha nem tudom milyen érdekes jogi kiskapu lenne.
Ez most akkora marhaság, mint azon agyalni, hogy sikkasztás e, ha a pénzt amit rádbíztak, ellopták. Mert ha kiderül, hogy ellopták, akkor nem az. Hűha, full logikus dolog.
2.A bünti vizsga megint más, mint a valóság. Majd rájössz, hogy sokszor a kutyát nem érdeklik az ilyen kifogások, hogy "elhagytam", mert el se jut idáig az egész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu