Kezdőoldal » Politika » Rendőrség » Mit tehetnek, ha a kornyeken...

Mit tehetnek, ha a kornyeken levo futar(ceg) folyamatosan lop?

Figyelt kérdés

Nem szeretnem megnevezni a ceget, de az egyik futarceg folyamatosan vagy teljesen osszetort doboz hoz, vagy ureset.

Mindig kinyitjak es visszaragasztjak a csomagokat, a ceg nem vizsgalja ki a panaszom, irasos panaszomra 40 napon belul nem erkezik valasz.


A ceg nagyon vedi a dolgozoit, mit tehetnek meg?


2021. febr. 19. 13:26
 1/7 anonim ***** válasza:
63%
Fogyasztóvédelem?
2021. febr. 19. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Mar nincs fogyasztovedelem sajnos.. csak kormanyhivatalnal lehet bejelentest tenni, de ok is tesznek ra.
2021. febr. 19. 13:33
 3/7 anonim ***** válasza:
63%
Bontsd fel a futár előtt a csomagot, hogy meggyőződj, sértetlen-e. Ehhez jogod van. Ha sérült vagy üres, akkor nem veszed át, nem fizeted ki (utánvéttel kell rendelni).
2021. febr. 19. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
63%
Melyik futárszolgálat ez? Ilyet egyiknél sem szoktak hagyni. Több tízezer csomagot feladott a vállalkozásom, még ilyenre nem tudok példát, de ugranak rá, mert hamar kiderül hol lett könnyebb a csomag.
2021. febr. 19. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
A futar jelenleteben nem engedik felbontani, hihetetlen tenyleg..
2021. febr. 19. 17:57
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Akkor nem veszed át, nem fizeted ki. Viheti vissza, és jelzed az eladónak, hogy sokszor volt sérült, üres a csomag, de a futár nem volt hajlandó megengedni, hogy belenézz, ezért nem vetted át.


Normális eladó ilyenkor vagy beszél a futárcéggel, vagy más futárcégre áll át.


Ha egyik sem, akkor attól az eladótól nem vásárolunk.

2021. febr. 19. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
0%

"Ha a futár nem hajlandó átadni a terméket addig, amíg az átvételi elismervényt alá nem írjuk, legalább a csomag külső borítását ellenőrizzük, és kérjük rögzíteni, hogy a csomagolást rendben találtuk, de a belső tartalmat nem állt módunkban ellenőrizni. Majd amikor egyedül maradtunk nyomban lássunk neki a kibontásnak, így ha hibát észlelünk könnyebben tudjuk majd az igényünket érvényesíteni, mintha már hetek teltek volna el a megérkezés óta. A kicsomagolás folyamatát lehetőleg fénykép-vagy videó felvétellel dokumentáljuk, ez a későbbi bizonyítást nagyban megkönnyíti majd. Ha hibát észlelünk azonnal küldjük el az elállási nyilatkozatunkat a szolgáltatónak, és pozitív visszajelzés esetén küldjük vissza a terméket.


Összegzésképpen elmondhatjuk, ha a termék szállítás során megsérül, főszabályként az felel, aki a kárt okozta, aki a károsodást előidézte. Azonban fontos tudni, hogyha a felelős személye nem állapítható meg, a termék fogyasztó részére történő átadásának időpontjáig minden esetben az eladó felel a termék épségéért, függetlenül attól, hogy a kiszállítást a postai alkalmazott vagy futárcég végezte, ezért a kereskedő nem hivatkozhat arra, hogy a kiszállítást nem ő, hanem egy alvállalkozója teljesítette. Tehát ez azt jelenti, hogy a kárveszély a termék átvételével száll át a fogyasztóra. Ezért is fontos, hogy az átvétel előtt ellenőrizzük a csomag tartalmát, vagy ha ez nem lehetséges, legalább alaposan dokumentáljuk a kibontás folyamatát. "

2021. febr. 19. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!