Kezdőoldal » Politika » Pártok, kormányzás » A jobbikosok szerint is...

A jobbikosok szerint is pártpolitikai érdeket szolgát a mai vasutassztrájk?

Figyelt kérdés

A mai gaskóság puszta politikai célt volt és nem munkavállalói érdekvédelmit. Erről szintvallott maga Gaskó a nyilatkozataiban azzal, hogy pusztán csak a közlekedés lebénítását nevezi eredménynek, és semmiféle munkavállalói érdekek kiharcolásáról nem beszél.

Tehát a mai cirkusz nyilvánvaló pártpolitikai érdek volt.

Mi volt a mai gaskóság a jobbik szerint??


2009. okt. 19. 15:13
 1/3 anonim ***** válasza:

Hogy mi volt a gaskóság a jobbik szerint, azt nem tudom, de szerintem:

ez a mostani sztrájk csak a politikáról szól. Gaskó, akinek nettó 1 millió fölött van havonta a fizetése, mint a dolgozók érdekeit képviselő szakszervezeti vezető, megbénítja a közlekedést, és, de ettől nem lesz több a krampácsoló fizetése. Miért nem szervez sztrájkot a munka nélkül felvett milliós fizetésű felesleges vezetők kormány által történő leváltásáért? Nincs az a pénz, ami elég lenne a MÁV fenntartásához. Én olvastam egyszer, hogy akkora kuplejár van a MÁV-nál, hogy a leltárában azt sem tudja megmondani, hogy hány szerelvénye van. De csak sztrájkoljunk, ő megkapja a fizetését!

2009. okt. 19. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
A kampány már rég elkezdődött.
2009. okt. 19. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Az igazság az, hogy sem Gaskót nem értem, sem a kormányt!

Értelmetlen egy ekkora ellátórendszert a GDP tekintetében ezrelékekben mérhető kiadás csökkentéssel csöszögetni, és Gaskóról sem tudom hogy milyen elgondolások vezetik a politikán kívül! Érdekes hogy 1000km és az ország minden részén. Értelmetlen!

Lenne értelme a kistelepülések vasút kiváltásának, helyi gyűjtőrendszerű és a utasforgalmat alapul vevő kisbusz kiépítésének. A baj hogy ez állami kötelezettség, és garantáltan a volán áraihoz kötött árakon, nem találnak rá vállalkozót. Így kompenzálni kellene, de abban meg az a gyanús hogy nem lenne olcsóbb. Szerintem nem a alacsony kihasználtságú vonalak jelentik a problémát hanem a magas kihasználtságúak gazdaságtalansága. Révén hogy ekkora deficitet nem hozhatnának a kis vonalak. Talán ezért baromság az egész elgondolás, és azt kellene megtalálni, hogy miként lehetne költséghatékonyabbá tenni a fő vonalakat.

Kultúráltabb „intercity” pontosabb, igényesebb, szolgáltatóbb, közlekedési forma.

Buesnis osztályú vagonok, internet, Tv, Taxis szolgáltatókkal kötött szerződések stb

Lehet hogy ezek is szülnének eleinte veszteséget, de a reklám pénzbe van.

Jobbikos

2009. okt. 20. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!