Fideszesek, jól kezelte az Orbán kormány az elmúlt 13 évben a vasúti karbantartásokat?
Hát ha a lerohadt 40-50 éves átlagkorú járműpark, a rengeteg bezárt szárnyvonal, a szektorból hiányzó 4500 munkavállaló (és főként mozdonyvezető), a rengeteg bezárt jármű javító állomás, a mozdonyok és a szerelvények rendszeres meghibásodásai, a folyamatos és hatalmas késések, a biztosítóberendezések állandó meghibásodásai, az osztrákok szankciói a magyar nemzetközi vonatokkal szemben a hatalmas késések miatt jó dolognak nevezhetőek, akkor "jól" (félre)kezelte az Orbán rezsim ezt a dolgot is, mint minden mást.
"A jövő évi költségvetésben ha rákeresek a vasút szóra, akkor 493 milliárdnyi költés jön elő."
Egyrészről, a költségvetésben szereplő összegek csupán irányösszegek, amiket el kívánnak költeni. Az már teljesen más kérdés, hogy egyáltalán lesz-e annyi forrás (költségvetési bevétel), hogy az előirányzatban meghatározott összeget elő tudják teremteni.
Az is egy teljesen más kérdés, ha az előirányzott költségvetési összeg rendelkezésre áll, akkor azt mire költik el. Az Orbán család kőbányáiból származó kavicsokra a vasúti sínek közé a bezárt szárnyvonalakon, vagy pedig a járműállomány és a bérek fejlesztésére.
Az utóbbi 13 évben több millió tonna kavicsot terítettek szét teljesen feleslegesen a sínek közé.
Ez az Orbán családnak egészen biztosan jó biznisz volt, viszont a MÁV ettől függetlenül tovább rongyolódik lefelé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!