Kezdőoldal » Politika » Pártok, kormányzás » Magyarország létezik?

Magyarország létezik?

Figyelt kérdés
Pedig ez csak egy kis tartomány itt Ausztria mellet

2021. szept. 13. 13:40
 1/9 anonim ***** válasza:
66%
Állítólag láttak már olyan embert, aki állítólag látott már olyan embert, aki állítólag látta már Magyarországot.
2021. szept. 13. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
50%
Ha hagyjuk, akkor hamarosan az EU gyarmata leszünk.
2021. szept. 13. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 árokpart ***** válasza:
19%

Alkotmányos jogállami rendszerváltást!


.


Válasz a „Négyek” Népszavában megjelent írására!


(Demokráciát és jogállami alkotmányosságot! 2021. 05.15)


Mottó: Hazugságra és hibás helyzetértékelésre NEM LEHET jövőt építeni.


Az „ellenzék” jogász holdudvara megpróbál elébe menni a várható eseményeknek, menteni próbálja a menthetetlent. Megpróbálnak valamit kezdeni az „alkotmányos válság”-gal, az Alaptörvény által elindított jogi, politikai és társadalmi helyzettel, mielőtt a nép felismeri, hogy mi történt, és elsöpri az egészet. Velük együtt.


Ezért számunkra mindegy, hogy milyen célból, ki által került szóba az Alaptörvény, és még az se érdekes, hogy ki mit mond (ki mit hazudik) róla. Számunkra az a lényeg, hogy bekerült végre a politikai közbeszédbe, bekerült az „ellenzéki” médiába, és innen kezdve remélhetőleg lesz róla egy vita. Mert ennek kapcsán végre nagy nyilvánosság előtt folyhat egy valódi vita, és el tudjuk végre mondani az Alaptörvényről az embereknek azt, amit a politikusok és a jogászok 10 éve próbálnak elhallgatni a nép elől.


Azt, hogy az Alaptörvény jogilag érvénytelen, ezért a vele létrehozott Magyarország nevű diktatúra NEM ÁLLAM, főleg NEM JOGFOLYTONOS MAGYAR ÁLLAM, csak egy rablóbanda nemzetközi jogot sértő, alkotmányellenes diktatúrája a magyar nép fölött, amivel szemben a magyar népnek ALKOTMÁNYOS JOGA és KÖTELESSÉGE FELLÉPNI!


.


A helyzetértékelés kritikája:


Az írás bevezetőjével, a helyzet értékelésével az a baj, hogy a két legfontosabb dolgot nem említi, ami a mai történések alapja. Nem beszélnek a 89-es Ideiglenes Alkotmányról, és úgy tesznek, mintha 2011-ben csak egy alkotmány-módosítás, vagy egy 1949-hez hasonló, jogszerű „képviselői alkotmányozás” történt volna a magyar államon BELÜL.


Pedig nem ez történt.


.


A 89-90-es módosításokkal az állami alaptörvényből - egy ÁTMENET IDEJÉRE - egy olyan IDEIGLENES ALKOTMÁNY született, ami pontosan leírja, hogy a képviselő MIT TEHET az alkotmánnyal, és MI AZ ÁTMENET VÉGE. Az Ideiglenes Alkotmány pontosan leírja, hogy hogyan és mivel lehet hatályon kívül helyezni, és minden más kezdeményezést maga a törvény tesz jogilag érvénytelenné.


Nem csak rögzíti a népszuverenitás ELVÉT (az 1949 óta benne volt a törvényben), hanem a hatalmat ténylegesen, szöveg szerint, jogszabályba foglalva adja át a népnek!


(„A Magyar Köztársaságban minden hatalom a népé…”).


30 éve ezt hazudják el a nép elől, mert ennek az átmenetnek a végén a nép a nép által megalkotandó új alkotmánnyal meg fogja szüntetni a politikusok hatalmát a nép fölött.


Mert erről szól az Ideiglenes Alkotmány.


A politikusok EZT AKARTÁK MEGAKADÁLYOZNI AZ ALAPTÖRVÉNY MEGALKOTÁSÁVAL. A nép alkotmányozását, a saját hatalmuk elvesztését.


De ezt JOGSZERŰEN NEM TUDTÁK MEGTENNI, mert az Ideiglenes Alkotmány nem teszi lehetővé a képviselőnek se az alkotmányozást, se az alkotmány hatályon kívül helyezését. Az Ideiglenes Alkotmányt csak egy nép által alkotott (ideiglenes) alkotmánnyal lehet hatályon kívül helyezni, addig Magyarország Alkotmánya ideiglenesen a Magyar Köztársaság Alkotmánya. Ez az alkotmány előírása.


.


Mivel a képviselőnek nincs joga az Ideiglenes Alkotmányt hatályon kívül helyezni, ezért a jog alapelve szerint a Magyar Köztársaság Alkotmánya továbbra is hatályban van, és a magyar állam ma is a Magyar Köztársaság. És mivel a képviselőnek nincs alkotmányozó joga, ezért az erre vonatkozó kísérletet maga az alkotmány teszi jogilag érvénytelenné, ezért az érvénytelen Alaptörvénnyel létrehozott Magyarország nevű diktatúra – ami az Alaptörvény tartalmából láthatóan eleve diktatúraként jött létre – nem a magyar állam, és nem is jogfolytonos magyar állam.


Csak egy politikusokból és jogászokból álló rablóbanda kizárólagos hatalommal irányított alkotmányellenes diktatúrája a magyar nép fölött, amit a magyar népnek a magyar állam ideiglenes alkotmánya alapján (annak segítségével) joga és kötelessége felszámolni.


Ez a valós államjogi és politikai helyzet.


.


És a legfontosabb, ami még ide tartozik: aki ennek ellenére az Alaptörvény hatálya alá tartozónak tekinti magát, annak az Alaptörvény szerint NINCS JOGA ALKOTMÁNYOZNI. Csak „alaptörvénykezhet” a diktatúrán belül. Azaz csak az Alaptörvény módosításához van joga, de az is csak a képviselőnek.


Tehát egy VALÓS HELYZETZÉRTÉKELÉS azonnal megmutatja, hogy maga a kísérlet, amit a „Négyek” javasolnak, egy jogilag megvalósíthatatlan ötlet.


Mert NEM EZ A HELYZET MEGOLDÁSA.


És hogy mi a megoldás, arról majd a végén írok.


.


Csak emlékeztetnék, hogy a szerzők közül hárman, nyilvánosan már 2012-ben ÉRVÉNYESNEK ismerték el az Alaptörvényt, és mint akkor a kritizálók, csak a tartalmát kifogásolták, AZ ÉRVÉNYESSÉGÉT NEM VITATTÁK!


A véleményük nyilvános megváltoztatása mögött nem a személyes véleményük változott meg – ez pontosan látszik a megtett javaslataikból – hanem az ÉRDEKÜK. Mert pontosan tudják, hogy maguk is benne voltak a diktatúra létrehozásában, és a diktatúra felszámolásával együtt buknak ők is. Ezt akarják megakadályozni a javaslataikkal.


Félrevezetés, hogy a választás utáni kormányzás érdekelné őket. Nem akarnak kormányozni. Ha akartak volna, a választási rendszer olyan, hogy akár 2014-ben, akár 2018-ban az ellenzék nyerhetett volna 2/3-al. Ha akartak volna. De már most látni, hogy hogyan építik föl a pártok KÖZÖSEN a Fidesz 2022-es, újabb 2/3-os győzelmét. (Ha egyáltalán lesz választás!)


A diktatúra udvari ellenzéke - illetve annak jogász értelmisége - 8 év után kezdett el újra beszélni az Alaptörvény „érvénytelenségéről”, mert kezdeniük kellett valamit azzal a helyzettel, hogy a Szabadság Mozgalom immár 25 ezer fölött jár „a hatalom kizárólagos birtoklásával szembeni alkotmányos fellépésről” szóló Nyilatkozatok összegyűjtésében. És ez önmagában nem érdekelte volna őket, ha nem az a mozgalom végső célja, hogy 100 ezer Nyilatkozat összegyűjtése után egy olyan Jogi Fórum kezdje meg munkáját, mely munkája végén nem tehet mást, mint kimondja az Alaptörvény jogi érvénytelenségét, ANNAK MINDEN KÖVETKEZMÉNYÉVEL EGYÜTT!


Ez az, amit a diktatúrának a léte fenntartása érdekében minden eszközzel – még az ellenzék felhasználásával is – meg kell akadályozni. Mert ha nem teszik, kiderül a politikusok és a jogász „elit” hazaárulása és a 2011 óta tartó hazugságuk. Az pedig a hatalmuk végét jelenti. Így is az lesz, de tesznek egy kétségbeesett kísérletet annak megakadályozására. Megpróbálnak elébe menni a változásnak, és maguk akarják irányítani, a maguk érdekében. Azt a taktikát vetették be, hogy „amit nem tudsz megakadályozni, annak állj az élére.”


De jelen esetben ez a taktika – éppen miattunk, akik tudjuk az igazságot – nem fog működni.


Mert a hibás (szándékosan hiányos) helyzetértékelés miatt a megtett javaslatok is hibásak, ezért könnyen cáfolhatóak, alkalmatlanok a helyzet megoldására.


A javaslat kritikáját (cáfolatát) a terjedelme miatt külön jegyzetben írom meg.


.


Mivel a diktatúrán belül NINCS MEGOLDÁSA ennek a válságnak, ezért a szerzőknek és az „ellenzék” jogász holdudvarának a következő ajánlatot teszem, fontolják meg a javaslatomat:


.


Magyarország (Ideiglenes) Alkotmánya (A Magyar Köztársaság Alkotmánya) egy új társadalmi világkorszak megszületésének jogi alapja, elindítója. Ez a társadalmi világkorszak az arisztotelészi rossz kormányzási formába tartozó demokrácia jó kormányzási formába tartozó ellentéte, a nép (a többség) KÖZÉRDEKEN alapuló hatalma az egész társadalom felett. Ennek jogi formája a nép által alkotott „nép alkotmánya”, mellyel a nép egy teljesen új típusú államot hoz létre. Olyat, amilyen eddig még nem volt a világon. Olyat, mely az ENSZ szavatolta nemzetközi emberjogi törvények szerint államként szabad és független, a nép irányításával, a nép érdekében működik, és megakadályozza a nép feletti minden további diktatúra létrehozását.


Ez az állapot a jog (az Ideiglenes Alkotmány) előírásait követve BÉKÉSEN elérhető.


.


Ha ennek a nemzetközi jog és az alkotmány szerinti új államnak a létrehozásához a magyar nemzetnek a diktatúrával szemben fegyveres harcot kell vívni, akkor lehet, hogy a magyar népnek csak a fele marad meg, de a diktatúra létrehozóiból és működtetőiből egy se marad.


Nép és diktatúra harcából diktatúra még sose nyert, a végén mindig a nép győz.


Az a kérdés, hogy milyen áron. Békésen, vagy egy véres (polgár)háború után.


Ezért az az ajánlatom, hogy AZ ÉLETÜK MEGÓVÁSA ÉRDEKÉBEN vegyenek részt a diktatúra BÉKÉS FELSZÁMOLÁSÁNAK AZ ELINDÍTÁSÁBAN, segítsenek megakadályozni egy véres polgárháborút, amiben korábbi bűnük (hallgatásuk) miatt, csak vesztesek lehetnek, és az életükkel és családjuk életével fizetnének.


Vegyenek részt a Szabadság Mozgalom által szervezett Jogi Fórum munkájában, mely szervezett keretek közt, nemzetközi megfigyelők előtt mondja ki az Alaptörvény (Magyarország Alaptörvénye) jogi érvénytelenségét, és szólítja fel a diktatúra vezetését a diktatúra felszámolására, a hatalom népnek való BÉKÉS átadásáról szóló tárgyalások megkezdésére a nép azon képviselőivel, akik a Jogi Fórum szervezésében részt vettek, illetve az alkotmány előírása szerinti rendezést támogatják.


.


Minden más megoldás csak fölösleges időhúzás, a polgárháború kockázatát növeli.


Mert a jog, az Ideiglenes Alkotmány előírása csak azt a végkifejletet engedélyezi, hogy az átmenet végén a nép alkotmányoz.


Minden más megoldási kísérlet jogilag érvénytelen lesz, és ezt Önök is pontosan tudják.


Fejezzék be a hazudozást, a jogászhoz méltatlan mellébeszélést olyan jogilag egyértelmű alapkérdésben, mint a jog (egy jogszabály) érvényessége. Az életük függ ettől a döntéstől!


És ezzel nem csak a saját és családjuk életét védhetik meg, hanem megakadályozhatják a szeptember 1-én indult nyílt népirtást, ahol egy tiltott emberkísérletet a diktatúra a saját „jogrendjében” embercsoportoknak kötelezővé tesz, és így joggal és „állami” kényszerrel megvalósított népirtást követ el. Ne legyenek társtettesei egy népirtásnak.


.


Ez az ajánlatom, szerintem – „a diktatúra végnapjainak kezdetén” - érdemes megfontolni.


Mert ez a diktatúra gyors, békés, jogszerű (jogon alapuló) felszámolása.


Minden más próbálkozás tovább tart, és sokkal nagyobb anyagi és emberáldozattal jár.


Tegyünk közösen egy utolsó kísérletet a polgárháború, a vérontás elkerülése érdekében!


2021. 09. 01. Geri Tibor

2021. szept. 13. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Hűha! Ennyi betűvel ennyire semmit nem mondani - nem semmi.
2021. szept. 13. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
68%
Itt élünk
2021. szept. 13. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Létezik.


Volt, aki végigolvasta a 3-as választ? :D

2021. szept. 13. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

“Pedig ez csak egy kis tartomány itt Ausztria mellet”


Magyarország nagyobb, mint Ausztria.

2021. szept. 13. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Senior Séf ***** válasza:
72%
Nem. A pápa is csak el akart lógni 7 óra hosszára, ezért mondta, hogy ott töltötte azt az időt.
2021. szept. 14. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
0%
Nem, azt csak a ner találta ki, jogilag Magyar Köztársaság létezik
2023. jan. 8. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!