Magyarország végre komolyan fejlődik ezzel az 50 éve elavult "új" vonatokkal?
#11
Nem lebeg és nem megy 400-zal? Mi kéne ide, Sinkanszen?
"Mert nem lebeg és nem megy 400-al"
Ezek elővárosi motorvonatok, 99%-ban személyvonatként fog közlekedni, szóval mire felgyorsulna 400-ra már vészfékeznie is kellene a mozdonyvezetőnek hogy meg tudjon állni a következő megállóban.
Azok a vonatok amik lebegnek és 400-al mennek azokat a világon mindenhol a távolsági közlekedésben használják és nem agglomerációs elővárosi személyvonatként.
Tudom én hogy a Máv-nak kismillió hibája van, de figyelembe véve ezeknek a motorvonatoknak a jövőbeli felhasználási területét, szerintem jól döntöttek hogy ezeket vették meg. Arra a feladatra amire ezeket szánják arra tökéletes.
Kérdező ennyire hülyének lenni nem szégyen, de mutogatni?
Belinkeltél egy cikket amiben ez van:
"Hamarosan Magyarországon is lehet utazni ezekkel a korszerű, szerelvényekkel, melyekből először az alpesi ország, Svájc vásárolt. Ott két ütemben, leszállításukat követően, 2012-ben és 2016-ban álltak forgalomba a motorvonatok, Zürich, illetve Bern elővárosi közlekedését támogatva."
A legfejlettebb, legmodernebb, nyugaton is most üzembe állított vonatok beszerzéséről sé gyártásáról ír a cikk. Mi a fene ebben neked az amiből kihoztál olyat, hogy "Magyarország végre komolyan fejlődik ezzel az 50 éve elavult "új" vonatokkal?"
Neked nem mond semmit, hogy jelenleg 2019-es évet írunk, akkor a 2012 nem ötven, hanem 7 éve volt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!