Ha második világháború után a visszaszerzett területek meghagyják Magyarországnak, mekkora lenne a népesség, illetve az infrastruktúra és ipar hogy fejlődött volna?
I. Bécsi döntés (Felvidék magyar városai és a Csallóköz)
II. Bécsi döntés (Észak-Partium és Észak-Erdély)
Kárpátalja
Délvidék
Muraköz
Nehéz ezt megtippelni, az ottani területeken lévő egy része esetleg kivándorolt volna (pl románok É-Erdélyből)
Talán most 15-17 milliónál járnánk, min 85% magyar ajkú népességgel.
Nagyobb lenne a népesség 15 milliónál mert a nagyobb területek miatt a komcsik talán nem erőltették volna annyira az abortuszt.
A románok nem lennének 2 millióan mert már csak bosszúból is olvasztottuk volna őket és kitelepítettük volna nagy részét. Dél Erdélyben 900 ezren voltak a magyarok a bécsi 2 döntésnél és most olyan mintha "eltűntek" volna... Szóval lenne kb 20 milliós magyarság, abból 1 millió román. 1 millió ruszin, és lenne egy pár százezer szerb és ennyi. Észak Erdély fejlett lenne ( legalábbis a mostanihoz képest sokkal jobb ez biztos) mert már Horthy idejében elkezdték erőteljesen Kolozsvár fejlesztését és már komolyabb vasutat képzeltek el oda. A magyarok nem románok mi nem hanyagoltuk volna el Erdélyt, mert az a miénk.
Tehát jól mondja az egyik válaszoló a magyarok aránya kb 85-90%-os lenne és sokkal nyugodtabb lenne a hangulat is mert a jogos földjeink nagy része a magyaroknál lenne.
"Kárpátalja"
Körülbelül olyan szinten lenne, mint most Borsod, hiszen a szovjet határ miatt, ott építették volna fel a nagy ipari városok egy részét.
"Nagyobb lenne a népesség 15 milliónál mert a nagyobb területek miatt a komcsik talán nem erőltették volna annyira az abortuszt."
Mikor erőltették az abortuszt?
Szerintem úgy nézne ki:
-Észak-Erdély fejlett lenne. Vasútrendszerre bekötve a Magyar központi területekhez: Budapest-Nagyvárad-Kolozsvár-Marosvásárhely-Sepsiszentgyörgy vonalon. Turizmus-bányászat és fejlett úthálózat.
-Kárpátalja: ha nálunk Marad valószínűleg a szovjet iparvidék és a Szovjet-Magyar közös határ miatt a vasút és úthálózat az oroszok felé fejlett lenne és valószínű hogy ipari városok és ipari parkok települtek volna oda: Ungvár-Munkács-Huszt-Beregszászra. Határátkelőknél vasúton pedig ugyanúgy át kellene rakni a vasúti kocsikat nagyobb szélességre az orosz vonalra, mint ma: példa: Vereckei-hágónál a vasút menne Ukrajna és Kijev és Moszkva felé.
Kárpátalja szintén be lenne kötve a magyar vasútrendszerbe Észak-Erdély-Székelyföld és az Alföld és Borsod és Kassa felé.
-Délvidék: a délvidék az Alfölddel lenne jobban összekötve közúton és vasúton.
-Muraköz: Zala megyéhez lenne csatolva mint járás. Be lenne kötve a Magyar vasút és útrendszerbe.
-Felvidék: Kassa - Rozsnyó - Rimaszombat - Losoncz - Léva-Érsekújvár - Dunaszerdahely: Kassa fejlett ipari város lenne. Rimaszombat is. Ha megmaradtak volna itt talán ma nem lenne Borsod-Abaúj-Zemplén megye: hanem lenne: Borsod megye, Gömör megye: vagy Borsod-Gömör megye (székhely: Miskolc) Abaúj-Zemplén megye (székhely: Kassa). Miskolcon és Kassán is lenne egyetem. A többi felvidéki terület megoszlana: Nógrád-Hont megye (székhely: Balassagyarmat), Komárom-Eszergom megye (székhely: Tatabánya vagy Esztergom), Győr-Moson-Sopron megye között (székhely: Győr).
A népesség kb 15 és fél vagy 16 millió lenne. Ebből magyar lenne kb minimum 13 és fél vagy 14 millió, 1 millió ruszin, 1 millió román, meg kb 600 ezer szerb és kb 150-200 szlovák lenne. 85-90%-ban magyar nemzetiség lenne a túlnyomó (magyar és székely)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!