Miért kell egy korháznak különleges nevet adni és oda építeni ahol nem lehet megközelíteni?
Ott árulta a haver a telket, tehát nem volt más lehetőség, a többieknek pedig majd lesz lehetősége az új tömegközlekedési vonalak kiépítésénél lopni egy keveset. :)
Szuperkórház pedig inkább a mérete miatt lesz a komplexum, amúgy orvosok és ápolók nélkül a legjobban felszerelt kórházak sem érnek sokat...
A megvásárolandó telkek fideszes kézben vannak, jó drágán lehet őket megvenni. Az utat is ki fogja megépíteni? Majd a német cégek profin, fillérekért ( a szokásos korrupt árakhoz képest ) vagy Mészáros valamelyik alvállalata?
Fel lehetett volna valamelyik régi, már nem használt kórházat újítani vagy még jobb esetben több kórházat felújítani és korszerűsíteni. De abban nem lett volna akkora lopási lehetőség, hiszen oda megy a pénz ahová kell: a kórházba.
A neve nyilván más lesz, amikor átadják. Talán valamelyik híres orvosról nevezik el. (mint pl. Schöpf-Merei Ágost Kórház, Gottsegen György Országos Kardiológiai Intézet,Korányi, mert mind SZUPER:)
A megközelítés - mivel közel a 4-es metro és a Kelenföldi pu - csak annak tűnik messzinek, aki mondjuk Békásmegyeren vagy Rákospalotán lakik, mint pl. te.
ott volt a haveroknak telke meg majd ebbe is beépítheti pénztáros lőrinc a radiológia betontörmelékét az újszülött osztályra
nem pazarlunk kérem akig van napi 20-30 milla tiszta haszon az adófizetőkből
hát ebből alig lehet megélni
Már anno valahol más kérdésnél ( csak más kontextusban ) írtam, hogy sok ágazatra így az egészségügyre is ráférne egy komoly modernizáció. Egy olyan modernizáció ami után működésügyileg, energetikailag fenntartható infrastruktúra keletkezik ami alapját adja a normális színvonalú gyógyításnak.
Egy ilyen normális új kórház, amiben minden meg van az bizony nagy gondolom ezért lett szuperkórház. ( meg lehet vele tömni a médiát rendesen ).
A belvárosban nem igazán van ekkora szabad terület ahova egy ilyet fel lehet húzni. Mutyi minden közbeszerzésben volt, most itt volt a haveroknak földje - ez talán a legkisebb gond. De ez a hely legalább normálisan megközelíthető, egyik irányból a pálya felől, a másik oldalról a Petőfi és Lágymányosi hídról is elég gyorsan, ha meg egyszer tényleg megépül a Galvani híd...
A nem lehet megközelíteni dolog az logikailag sem passzol. Azokat a területeket amiknek jó a közlekedése azokat azért lehet jól megközelíteni, mert már beépültek és kiépült a szükséges tömegközlekedés és közlekedés. Mutathatna valaki olyan szabad területet a semmi közepén, aminek jó a tömegközlekedése! Miért lenne jó, amikor nincs ott semmi? :D
Néhány buszjárat átvariálása könnyen megoldható, több ráfordítással a 19/49-es villamos is meghosszabbítható. A négyes metróval kapcsolatban legyünk őszinték, van egy metrónk aminek se eleje - se vége, egy megállónyi (5-600 méter ) hosszabbítás bár drága de egy ilyen intézmény esetén tuti baromi nagy forgalmat generálna másrészről azt már tapasztaltuk, hogy a nagy forrásigényű közlekedési projectek megvalósítása nálunk 15-40 évet késnek. Az M0 még mindig nem ért körbe, a hévek olyanok amilyenek, a hármas metróval megvárták amíg lassan beomlik, a 100-as vasútvonalon 10 éve tart a felújítás. Ezek után az M4 reálisan mikor épült volna meg Budaörsig? Szerintem kb soha. Ha most egy megállót hozzátoldanak akkor talán majd 20 évvel korábban kiérhetne az agglomerációba a metró, talán.
Önmagában szerintem ez a szuperkórház koncepció teljesen jó, a megvalósíthatósággal sincs gond és még értelme is lenne. Én inkább attól tartok, hogy ha belefognak akkor olyna szinten elmutyizzák az egészet, hogy mire elkészül egy sapka sz*r lesz tele kompromisszumokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!